پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

«الکوثر» در میان ۱۰ شبکه محبوب عراقی ها

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 752729
مدیر همکاری های بین الملل شبکه جهانی الکوثر گفت: خوشبختانه شبکه «الکوثر» توانسته در میان شبکه های قابل دسترس در کشور عراق جزو ۱۰ شبکه پر بیننده این کشور باشد.
«الکوثر» در میان ۱۰ شبکه محبوب عراقی ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مهدی نجات صداقت، مدیر همکاری های بین الملل شبکه جهانی الکوثر گفت: سایت «سوشیال بیکرز» از جمله منابع معتبر در دسته بندی صفحات اجتماعی فعال در جهان است و رتبه بندی مذکور بر اساس آخرین به روز رسانی در این سایت، به دست آمده است.

وی در خصوص عوامل و دلایل کسب چنین موفقیتی گفت: صفحه فیس بوک شبکه الکوثر و دیگر کانال ها و پلتفرم‌های اشتراک گذاری محتوای این شبکه بر اساس درخواست ها و پیشنهادات مخاطبان و کاربران شبکه به روز رسانی می شود و ما تلاش می کنیم اصل تنوع و به روز بودن موضوعات و سوژه ها را در بارگذاری و نشر مطالب رعایت کنیم. در صفحات اجتماعی مرتبط با شبکه و همچنین سایت الکوثر، با رویکردی نوآورانه، محتوای متفاوتی بر اساس غنای موضوعات و سوژه ها در ایران و جهان عرب بارگذاری می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به اشتراکات ملی و مذهبی ایران و عراق و کشورهای عربی نیز توجه می کنیم. انتشار ویدئوهای کوتاه، تصاویری از جاذبه های گردشگری و سیاحتی و زیارتی ایران، قطعاتی از فیلم ها و سریال های مختلف با بار محتوایی دینی - معارفی و اجتماعی و اقتصادی برای افزایش سطح آگاهی های مخاطبان و بینندگان، از اهم این اقدامات است.


این کارشناس رسانه اظهارداشت: در روزهای اخیر و به دنبال تشدید فشار بر روی آن دسته از وب سایت ها و صفحات فضای مجازی که اشاعه دهنده موضوعات دینی و معارفی هستند، تلاش کردیم ضریب امنیت این صفحات را افزایش دهیم و حتی سعی کردیم صفحه های جایگزین احتمالی در فضای مجازی را برای مقاطع تشدید محدودیت ها پیش بینی کرده و به مخاطبان معرفی کنیم.

مدیر همکاری های بین المللی شبکه الکوثر در پایان درباره صفحه اینستاگرام شبکه الکوثر نیز گفت: از زمان راه اندازی این صفحه با توجه به سهولت دسترسی به آن در میان کشورهای عربی و جهان و نیز ظرفیت های گسترده ای که این پلتفرم داراست، با بارگذاری مطالب و موضوعاتی متنوع اعم از معارفی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و بعضا ورزشی و نیز پخش زنده بعضی از برنامه ها پرطرفدار بر روی این صفحه، توانستیم موفقیت های زیادی کسب کنیم به طوری که صفحه اینستاگرام شبکه الکوثر در میان صفحات اینستاگرامی دیگر شبکه های برون مرزی و حتی سازمان با اختلاف قابل توجهی پیشتاز است.
برچسب ها: الکوثر عراق شبکه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *