پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اعمال خاموشی در بخش خانگی امروز تهران

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 752713
سخنگوی صنعت برق گفت: با افزایش بی رویه مصرف گاز و برق در کشور فردا شب احتمال اعمال محدودیت برق در کشور وجود دارد.
اعمال خاموشی در بخش خانگی امروز تهران
به گزارش جهان نيوز، به نقل از صدا و سیما، مصطفی رجبی مشهدی، با تاکید بر اینکه استان‌های شمالی کشور باید بیشترین صرفه جویی را داشته باشند، گفت: به دلیل افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری تا ۶۶۰ میلیون متر مکعب احتمال کاهش اختصاص سوخت به نیروگاه‌ها وجود دارد که امشب هر استانی که سوخت به نیروگاهشان نرسد با خاموشی مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه پایداری سرما بخصوص در استان‌های غربی دلیل افزایش مصرف گاز و برق است، ادامه داد: هم اکنون مصرف برق در کشور به ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت رسیده است که این رقم بسیار بالایی در این فصل است.

به گفته این مقام مسئول تهران نیز یکی از پرمصرف‌ترین استان‌های کشور است که درصورت رعایت نکردن الگوی مصرف و صرفه جویی نکردن امکان بروز خاموشی در آن هست. تمام تلاش ما اعمال نکردن خاموشی در بخش خانگی و تجاری است، اما مردم نیز باید با ما همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
بر خلاف گذشته های دور و نزدیک ، امروز در زندگی انسانها نقش حیاتی برق چنان پر رنگ است که قطع شدن آن حتی به مدت یک دقیقه ممکن است جنایت یا فاجعه ای جبران ناپذیر رقم بزند..