سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۴

تخریب ۴۳ ویلای میلیاردی در ملارد توسط قوه قضائیه

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۳
کد مطلب: 752704
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به افزایش غیرمنطقی اراضی زراعی و باغات، گفت: ۴۳ ویلای میلیاردی با دستور قضایی تخریب و ۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.
تخریب ۴۳ ویلای میلیاردی در ملارد
به گزارش جهان نيوز، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سودجویان و دلالان با توجه به افزایش غیرمنطقی قیمت اراضی کشاورزی و باغات، اقدام به فروش این اراضی با تبدیل آن‌ها به باغ ویلا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خریداران باغ ویلاها بیشترین متضررین این قضایا هستند، گفت: براساس تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ اراضی کشاورزی هر گونه تغییر کاربری در این اراضی منجر به برخورد قضایی شده و جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها ملزم به برخورد با این تغییر کاربری‌ها هستند.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره برخورد بدون مماشات قانون با متخلفان بیان داشت ۴۳ ویلای میلیاردی که در اراضی کشاورزی منطقه خوشنام احداث شده بود تخریب و ۵ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی کرد.
https://jahannews.com/vdccxiqm02bqpm8.ala2.html
jahannews.com/vdccxiqm02bqpm8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از ویلای دختر وزیر چه خبر
Iran, Islamic Republic of
لازم هست که مجلس ، قانونی برای دریافت هزینه های تخریب از متخلف یا متخلفین تصویب کنه.
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اينها پول باد آورده دارند كه اين جور ويلا ها را مي سازند .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
حالا تو اين پنج هكتار زمين كشاورزي كه آزاد شده چي كشت ميشه ؟؟؟.