پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

استخدام ۱۰ هزار نفر در مناطق نفت‌ خیز جنوب

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 752694
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اعلام کرد: در اجرای طرح ۲۸ مخزن نفتی که بخشی از آن در شهرستان اهواز قرار دارد, ۱۰ هزار نیروی جویای کار جذب می شوند.
استخدام ۱۰ هزار نفر در مناطق نفت‌ خیز جنوب
به گزارش جهان نيوز، ارسلان غمگین امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: با پیگیری‌های متعدد و نشست‌هایی که با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، و مجری و تیم طرح نگهداشت و افزایش تولید مناطق نفت خیز جنوب (طرح 28 مخزن) برگزار کردیم، جذب 10 هزار نیروی کار مورد نیاز این بخش به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان سپرده شد که این اداره نیز آن را به موسسات کاریابی واگذار می کند.

وی از فعالیت 6 موسسه کاریابی در اهواز خبر داد و افزود: جذب بخشی از نیروهای طرح 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شهرستان اهواز و از طریق این کاریابی‌ها انجام می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان حمایت از موسسات کاریابی ها را وظیفه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان دانست و گفت: دولت بیش از 15 سال پیش تصمیم‌ گرفت بخشی از وظایف را برای کاهش تصدی گری به کانون‌های کاریابی واگذار کند و ارجاع جذب نیرو شرکت‌ها به موسسات کاریابی یکی از حمایت های خوب از این مراکز است.

وی ادامه داد: در جلسه ای با مدیران محترم شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مقرر شد جذب نیرو از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و از طریق معرفی به کاریابی ها انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: اسامی 6 موسسه کاریابی در اهواز و در سایت اداره کار ذکر شده و به گفته مجری طرح توسعه 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب 10 هزار نفر از طریق این طرح جذب خواهند شد که به زودی مراحل آن آغاز می شود.

وی یادآور شد: جلسه‌ای نیز با 6 کانون کاریابی فعال در سطح اهواز برای بررسی مسایل و جزییات مربوط به جذب 10 هزار نیرو تشکیل شد.

غمگین تصریح کرد: در جلسه ای که با شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب داشتیم مقرر شد حتی اگر قصد جذب فرزند خود را در این طرح داشتند از طریق موسسه کاریابی به آنها معرفی شوند و حتی یک نفر جذب نیرو در حوزه طرح 28 مخزن نداشته باشند تا در معرفی ها عدالت انجام شود چرا که کاریابی‌ها بر اساس بانک‌ اطلاعاتی از معرفی نیروی ناکارآمد جلوگیری می‌کنند و به این صورت شاهد بهره وری بیشتر خواهیم بود.

به گزارش تسنیم وی در پایان افزود: معرفی‌ها از مراکزی بجز کاریابی‌ها کارشناسانه نیست و حتما باید از طریق کاریابی‌ها انجام شود تا اثر آن در جامعه تولید، افزایش بهره وری طرح و جذب بیکارانی که نیاز آن مجموعه است دیده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *