کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هراس صهیونیست‌ها از گاو‌های لبنانی!

6 بهمن 1399 ساعت 14:38

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان دام‌های شهروندان لبنانی را در مناطق مرزی زیر نظر دارند و به سرقت آن‌ها ادامه می‌دهند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیرو‌های رژیم اشغالگر در آخرین اقدام تجاوزکارانه خود، هفت رأس گاو را به بهانه عبور از خط آبی سرقت کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم اشغالگر دیگر قادر به تحمل هیچ تحرکی نزدیک مرز‌های فلسطین اشغالی نیست حتی اگر عامل این تحرکات گاو‌ها باشند به همین سبب نیرو‌های خود را برای سرقت دام‌ها روانه می‌کند.

گفته می‌شود، بین این موانع و کرانه شرقی رود، مرتعی به عرض بیش از ۵۰۰ متر وجود دارد که گاو‌ها سالهاست در آنجا چرا می‌کنند. ارتش رژیم اشغالگر با ربودن این گاو‌ها در واقع نشان می‌دهد تجهیزات نظارتی و جاسوسی این رژیم در طول مرز‌ها ناکارآمد است، زیرا نظامیان این رژیم عملا برای ربودن گاوها، گوسفند‌ها و طیور (مرغ‌ها) وارد صحنه می‌شوند.

در ادامه گزارش آمده است: هفت راس گاو به ارزش ۱۷۰ میلیون لیره لبنانی که تنها منبع درآمد و امرار معاش دامداران در منطقه الوزانی است از نظر مقامات رژیم صهیونیستی برای این رژیم خطرناک تشخیص داده شدند به همین سبب نظامیان این رژیم گاو‌ها را از کرانه شرقی رود الوزانی ربودند.

ارتش رژیم صهیونیستی هفته گذشته یکی از چوپانان لبنانی را ربود و چند روز بعد وی را آزاد کرد و همچنان به ایجاد رعب و وحشت در میان چوپانان لبنانی نزدیک مرز‌ها و مزارع شبعا ادامه می‌دهد. نیرو‌های اشغالگر دیروز نیز یکی از چوپانان لبنانی را تحت تعقیب قرار دادند و قصد ربودن وی را داشتند که این چوپان موفق به فرار شد.


کد مطلب: 752675

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/752675/هراس-صهیونیست-ها-گاو-های-لبنانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com