جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مردم کردستان چگونه مردمی هستند؟

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب: 752630
حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی، کردستان را سرزمین هنر و فرهنگ بیان کرد و مردمان آن را میهمان نواز، مهربان، ارادتمند اهل بیت(ع) و مدافع نظام اسلامی برشمرد.
مردم کردستان چگونه مردمی هستند؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در نشستی با مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه که در حاشیه بازدید از این مرکز در قم برگزار شد، با اشاره به ویژگی های مردم، علما و طلاب اهل سنت و شیعه کردستان، وحدت بین مذاهب در این استان را مثال زدنی برشمرد و  ظرفیت های این استان هنر خیز و فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت: وقتی بنده به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب وارد کردستان شدم، مورد استقبال گرم علما و مردم خوب و میهمان نواز این استان قرار گرفتم و این نشان از علاقه آنان به نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مردم این استان را میهمان نواز، ارادتمند اهل بیت(ع) برشمرد و افزود: مردم و روحانیت این استان مدافع نظام هستند، بسیار مهربان بوده و خودشان را از نظام اسلامی می دانند.

وی استان کردستان را استانی هنر خیز و فرهنگی بیان کرد و اظهارداشت: استان کردستان ظرفیت بسیار خوب فرهنگی و هنری دارد که باید از این ظرفیت برای مردم خوب این استان به خوبی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب توصیه های موکد در تکریم علمای دین اعم از تشیع و اهل تسنن دارند، اظهارکرد: ظرفیت های بسیارخوبی در استان کردستان در عرصه رسانه و اطلاع رسانی نیز وجود دارد.

وی عنوان کرد: کردستان سرمایه طلبگی فراوانی دارد همچنین  زیرساخت های بسیار خوبی را در حوزه خواهران و برادران در سنندج و سایر شهرهای استان کردستان داریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه عنوان کرد: فعالیت و تلاش های فراوانی در رسانه حوزه شده، اما در جریان سازی رسانه ای کشور در عرصه ی دینی و فضای بین الملل و سکانداری گفتمان مکتب اهل بیت(ع) در عرصه بین الملل راهی طولانی پر فراز و نشیب داریم.

وی افزود: اتفاقات خوبی به برکت حضرت معصومه (س) در خبرگزاری حوزه رقم خورده است که از جمله ی آن ارتقای ارتباط با بدنه ی نخبگانی و تاثیرگذاری دو طرفه با این افراد است.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، ادامه داد: ویژه نامه هایی در رابطه با معرفی شخصیت ها برای پاسخ به سوالات پیرامون این اشخاص و جلوگیری از هرگونه ابهام، منتشر کرده ایم.

وی در رابطه با بازتاب خدمات ویژه روحانیت بیان کرد: روحانی نه به عنوان یک صنف، بلکه به عنوان متولیان تبلیغ و تحقق مکتب اهل بیت(ع) برای ما مهم است که خدمات اجتماعی و ارتباطی‌شان تقویت و تبیین شود  که در وقایع اخیر توانستیم این  امر را انجام دهیم.
برچسب ها: کردستان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *