جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

با پیشرفت تکنولوژی دنیا در مسیر دیجیتال قدم نهاده است از این سو تبلیغات برای بیشتر به نمایان شدن برند و طرح تازه ساخته شده یک راه هدفمند برای افزایش مشتریان و هواداران یک برند خاص می باشد

دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 752627
با پیشرفت تکنولوژی دنیا در مسیر دیجیتال قدم نهاده است از این سو تبلیغات برای بیشتر به نمایان شدن برند و طرح تازه ساخته شده یک راه هدفمند برای افزایش مشتریان و هواداران یک برند خاص می باشد .

تمام این تبلیغات قبلا که به صورت دست نوشته یا طرح نقش داده شده بود هم اکنون جای خود را به طرح های دیجیتال که با نرم افزار های از قیبل فتوشاپ طراحی و ساخته می شوند .
 

در سایت پالت که در راستای آموزش فتوشاپ برای کاربران و دوستداران مقیم ایران راه اندازی شده است در قسمت آموزش فیلم های آموزشی بسیار خاص و جذابی را آماده کرده ایم تا با تماشای آن بتوانید یک طرح بسیار خاص و جذاب را طراحی کنید .

 یادگیری فتوشاپ به تنهای کافیست؟
شما در مرحله اول باید به طور کامل نرم افزار فتوشاپ را فرا گرفته و تمام حرکات و تکنیک های طراحی اشنا شوید

در مرحله دوم باید کار با وکتور ها و طرح های اماده که به سرعت طراحی شما بیشتر کند آشنا شوید.

وکتور چیست ؟
وکتور به طرح های از پیش اماده ای که با نرم افزار ایلااستریتور طراحی می شوند گفته می شود که با فرمت های Eps  ، Ai ساخته می شوند مرسوم است که در ان قابلیت جدا کردن لایه های تصویر و تغییر دادن انها امکان پذیر می باشد .
دانلود وکتور در سایت پالت
در سایت پالت وکتور های : طرح عربی ، لیبل و برچسب ، قالب سایت ،تصاویر استوک ، آرم و لوگو ، فاکتور ، تراکت ، سربرگ ، بروشور، دانلود مدل سه بعدی ، طرح دوربری ، برش لیزی ، کارت ویزیت ، ورزش ، موسیقی ، مد و فشن ، ربان ، حیوانات ، حمل و نقل ، تکسچر ، ابزار ، اجزای طراحی و ...

در سایت بزرگ پالت وجود دارد که تمامی آن ها از کیفیت بالا و طرح های جذاب برخوردار می باشند و منبع مناسبی برای دریافت وکتور و فایل های اماده شما می باشد .

شما به راحتی میتوانید با استفاده از وکتور ها ایده های خود را به صورت دلخواه در فتوشاپ طراحی کرده و با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مشتریان خود قرار بدهید .
 آیا میدانستید تا چند سال قبل تمامی طراحان مجبور بودن از سایت های خارجی فایل تهیه کنند؟!

معایب سایت های خارجی :
  1.  قیمت بسیار بالا (دلار)
    نبود شرایط لازم برای دانلود فایل ایرانی ها
    دسترسی نداشتن به حساب خارجی
اینا چند مورد از معایب سایت های خارجی می باشد اما شما بدون محدودیت می توانید از سایت پالت استفاده کنید

و بخش مهم برای شما طراحان :
در سایت پالت بخش طرح لایه باز وجود دارد که طرح ها و ایده های طراحان حرفه ای سایت پالت در ان وجود دارد با فرمتی که سازگار و مخصوص خود فتوشاپ می باشد (Psd) شما میتوانید این طرح ها را دانلود و با نرم افزار فتوشاپ با چند تکنیک ساده طرح را شخصی سازی کرده و مخصوص برند خود به چاپ برسانید .

تمامی طرح های لایه باز سایت پالت حاصل زحمت شبانه روزی طراحان حرفه ای ما می باشد که با کیفیت عالی و ایده جذاب طراحی شده است .

دیگر منابع سایت مانند : تصاویر استوک ، تصاویر دوربری شده ، فایل های افترافکت ، برش لیزری و cnc و مدل های سه بعدی جذاب می باشد که در سایت بزرگ ما وجود دارد .

شما با کمترین زمان و هزینه میتوانید مجموعه عظیمی از فایل های گرافیکی را در اختیار داشته باشید .

تیم پالت در تمای روز های هفته در حال بروزرسانی سایت بوده و روزانه طرح های بسیار جذابی را در سایت برای شما کاربران گرامی قرار می دهد تا بتوانید از آن در ایده پردازی های خود استفاده کنید .
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *