پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس؟ +عکس

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب: 752476
شایعات درباره انتقال یوسف المساکنی به العربی رنگ واقعیت گرفت و این بازیکن با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوست.
ترابی در آستانه بازگشت به پرسپولیس؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز، مهاجم تونسی سابق الدحیل بعد از تجربه ناکام در فوتبال بلژیک بار دیگر به لیگ ستارگان بازگشته و همانطور که پیش از این نیز اعلام شده بود، پیراهن تیم العربی را در ادامه مسابقات بر تن خواهد کرد.
 
یوسف المساکنی که تجربه حضور 6 ساله در لیگ ستارگان قطر با پوشیدن پیراهن تیم‌ الدحیل را در کارنامه دارد و طی این مدت موفق شده بود 73 گل در لیگ قطر برای این تیم به ثمر برساند، در فصل جدید و به صورت قرضی راهی لیگ بلژیک و تیم یوپن شده بود. مساکنی اما نتوانست موفقیت بزرگی در لیگ بلژیک به دست بیاورد و با انجام تنها 7 بازی و بیشتر به عنوان یار تعویضی به همکاری خود با این باشگاه خاتمه داد تا بار دیگر به قطر بازگردد.
 

در شرایطی که روزنامه‌ها و رسانه‌های قطری پیش از این نیز خبر از این انتقال را داده بودند، مهاجم تونسی سابق الدحیل در بازگشت به قطر قرارداد یک سال و نیمه خود با العربی را به امضا رساند و در ادامه مسابقات با پیراهن این تیم حاضر خواهد شد.
 
انتقال یوسف المساکنی به العربی البته یک نکته ویژه خواهد داشت و شایعات درباره جدایی مهدی ترابی، لژیونر ایرانی این تیم را قوت خواهد بخشید. اتفاقی که طی هفته‌های اخیر به شایعه‌ای داغ تبدیل شده و حتی از بازگشت این بازیکن به ایران و تیم پرسپولیس نیز خبر می‌دهد.
 
باید اکنون منتظر ماند و دید در شرایطی که العربی یوسف المساکنی تونسی را جایگزین مهدی ترابی در لیست خود کرده است، این ستاره ایرانی چه تصمیمی در خصوص آینده خود خواهد گرفت و آیا به ایران باز خواهد گشت و طبق شایعات پیراهن پرسپولیس را بار دیگر به تن خواهد کرد یا خیر.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *