پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۵

محکومیت حادثه تروریستی، حق انتقام کشتار خونین بغداد، عرض تسلیت به مردم عراق

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب: 752470
جمعی از دانشجویان طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی بغداد را محکوم و اعلام کردند: بر اساس قوانین بین المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر برای ملت آزاده و مستقل عراق محفوظ است.
محکومیت حادثه تروریستی، حق انتقام کشتار خونین بغداد، عرض تسلیت به مردم عراق
به گزارش جهان نيوز، کارگروه عراق دانشجویی طی بیانیه‌ای حادثه تروریستی بغداد را محکوم و اعلام کرد: بر اساس قوانین بین المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر برای ملت آزاده و مستقل عراق محفوظ است.

در این بیانیه آمده است:

إِنَّهُمْ إِنْ یَظْهَرُوا عَلَیْکُمْ یَرْجُمُوکُمْ أَوْ یُعِیدُوکُمْ فِی مِلَّتِهِمْ وَلَنْ تُفْلِحُوا إِذًا أَبَدًا»

زیرا که اگر (این مردم کافر) بر شما آگهی و ظفر یابند شما را یا سنگسار خواهند کرد یا به آیین خودشان برمی‌گردانند و در آن صورت دیگر روی رستگاری نخواهید دید.

بار دیگر دست داعش گرگ صفت، از آستین سرزمین مادری تروریست ها، عربستان سعودی بیرون آمد و با آرایش گرگی در لباس میش، جنایت هولناکی را رقم زد که در آن صدها نفر از انسان های بی گناه و جوانان و مردم مظلوم عراق را مورد هدف قرار داد. 

آیا نه اینست که داعش خونخوار از پشتیبانی کشورهایی که مدام از صلح و حقوق بشر دم می‌زنند، بهره‌مند است؟! 

آیا نه اینست که کشور عربستان داعیه دارد که مهد اسلام است؟

داعش با حمایت آمریکا و شجره ملعونه آل سعود و صهیونیسم، مدام نقشه های پلیدی را در سر می پروراند، که قصد دارد با خون آلود کردن خیابان‌ها و ریختن خون مردم بی گناه، به اهداف پلید خود دست یابد.

همانگونه که «بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَت»ْ، را باور داریم و نیز «فَلَا تُطِعِ الْکَافِرِینَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا کَبِیرًا»، از انتقام خون جوانان مان کوتاه نخواهیم آمد، درست است که صبر شیعه 140‪0 ساله است، لکن سایه انتقام لحظه ای دست از سر داعش و داعشیان بر نخواهد داشت. 

ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده قربانیان، حادثه تروریستی اخیر را به شدت محکوم کرده و بر اساس قوانین بین المللی حق انتقام و پاسخگویی به جنایت بزرگ اخیر را برای ملت آزاده و مستقل عراق‌، مسلم میدانیم.

مردم عزیز عراق:
«وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ» هر نیرویى در قدرت دارید، براى مقابله با آن‌ها [دشمنان‏]، آماده سازید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هزاران نفر از مردم دهلی نو در اعتراض به سیاست‌های آمریکا تظاهرات کردند. در این تظاهرات که از میدان "مندی هاوس " تا خیابان جنتر منتر پایتخت هند برگزار شد شرکت کنندگان با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد سردار سلیمانی، انزجار خود را از سیاست‌های ضد انسانی آمریکا ابراز کردند.
Iran, Islamic Republic of
نقش عربستان سعودی در گسترش تروریسم واکاوی ای تکفیری در ...
آسیای مرکزی، تروریسم تکفیری، عربستان سعودی، موازنه قوا، وها. بیت ... حامی این پدیده قلمداد می ... های مالی مرتبط، تقویت ساختار راه و بنادر پاکستان و ارتباط آن با.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا بزرگترین حامی دولتی تروریسم است.
عربستان بزرگترین حامی دولتی تروریسم است.
اسرائیل بزرگترین حامی دولتی تروریسم است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، لبنان، عراق و منطقه خاورمیانه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند ولی متاسفانه برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی هم با آمریکا و متحدانش در افغانستان و منطقه خاورمیانه همکاری می کنند.
Iran, Islamic Republic of
بن سلمان بی ادب از ترامپ بی ادب برای ماندن در قدرت حمایت مالی کرد