سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۴ بهمن ماه ۹۹

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 752463
در پایان معاملات امروز، ارزش سبد سهام عدالت با رشد بیش از ۳ درصدی حدود ۲۳۳ هزار تومان نسبت به روز قبل رشد داشت
ارزش سهام عدالت و دارایکم چقدر شد؟
به گزارش جهان نيوز، بازار سهام پس از، از دست دادن کانال ۱.۲ میلیون واحدی، روند صعودی تدریجی و آرامی را در پیش گرفته و طی ۳ روز معاملاتی گذشته روند مثبتی داشته است  و بازار سرمایه امروز را پرقدرت آغاز کرد و در دقایق ابتدایی شاخص کل با رشد بیش از ۲۸ هزار واحدی ابرکانال ۱.۲ میلیون واحدی را باز پس گرفت و روند رو به رشد را در پیش گرفت به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات امروز با افزایش ۳۸ هزار و ۹۲ واحد به رقم یک میلیون و ۲۲۲ هزار و ۷۰ واحد رسید. امروز همچنین شاخص کل بورس با معیار هموزن با افزایش ۷ هزار و ۲۵۲ واحد به رقم ۴۴۰ هزار و ۳۸۳ واحد رسید.

نماد‌های پارسان، فولاد، فملی، شستا، کگل، کچاد، تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

وامید، وتوصا، آسیا، پرداخت، سپ، باما، کدما، کرازی، سفار، فنورد هم تاثیر منفی بر شاخص گذاشتند.

باما (کاما)، بهساز کاشانه تهران (ثبهساز)، لیزینگ پارسیان (ولپارس)، توسعه و عمران امید (ثامید)، تامین سرمایه امین (امین)، سرمایه گذاری سیمان تامین (سیتا) و بیمه آسیا (آسیا) درگروه نماد‌های پربیننده قرار گرفتند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نماد‌های تاثیرگذار بر سبد سهام عدالت صعودی بود و به همین دلیل سبد سهام عدالت بعد افت در چند هفته اخیر دوباره رشد خود را شروع کرده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
پس از پایان معاملات امروز بازار بورس شنبه ۴ بهمن ارزش سبد دارندگان سهام عدالت با افزایش ۲۳۳ هزار و ۳۴۹ تومانی معادل ۳.۰۶ درصد نسبت به روز قبل مواجه شد و به ۷ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۶۲۶ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۰۵ هزار و ۵۷۵ تومان رسیده است.



ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۴۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۰۹ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۴۹ تومان معامله شد.


مرجع : نبض بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *