جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

از کجا مبل ارزان بخریم؟

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 752378
از کجا مبل ارزان بخریم؟
مبلمان یکی از اقلام دکوراتیو در منزل است، بسیاری از خانواده‌ها به خرید این کالای کاربردی بسیار اهمیت می‌دهند، اما یک سوال بسیار رایج در میان خانواده‌هایی که به دنبال خرید مبلمان هستند این است که " از کجا مبل ارزان بخریم." راه‌های زیادی برای خرید مبل ارزان وجود دارد که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

خرید از تولیدی‌ها بدون واسطه
ساده‌ترین راه برای خرید مبل ارزان این است که مبل را از تولید کننده بخریم، معمولا در نمایشگاه‌ها یا فروشگاه‌های عرضه مبلمان، قمیت مبل‌ها بالاتر از تولیدی‌ها، کارگاه‌ها و کارخانه تولید مبلمان است، دلیل آن نیز واسطه‌ها هستند. یک دلیل دیگر برای گرانی مبل در فروشگاه  و نمایشگاه می‌تواند اجاره بالای مغازه‌ها، هزینه‌های جانبی و امثال آن است. اما در صورتی که مستقیما از کارخانه یا تولیدی خرید کنید، می‌توانید مبلمان را با قیمت ارزان‌تری تهیه کنید.

خرید آنلاین مبلمان
یکی دیگر از راه‌های خرید مبل ارزان این است که مبل را به صورت آنلاین و از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی خریداری کنید. این فروشگاه‌ها اغلب تولید کننده هستند و قیمت مبلمان در این فروشگاه‌ها به صورت رقابتی است، کاربران می‌توانند بدون نیاز به صرف وقت یا هزینه زیاد از این فروشگاه‌ها دیدن کنند، اجناس را با هم مقایسه کرده و ارزانترین و بهترین مبلمان متناسب با شرایط خود را خرید کنند.

کیفیت را فدای ارزانی نکنید
یکی از مهمترین مسائلی که باید به یاد داشته باشید این است که نباید کیفیت مبل را فدای ارزانی آن کنید، خرید مبل ارزان به معنای خرید مبل بی‌کیفیت نیست، بلکه باید یک مبل با کیفیت را با قیمت مناسب خریداری کنید.

برخی از فروشندگان و تولید کنندگان به منظور کاهش بهای تمام شده مبلمان و عرضه ارزان آن به مشتری، از متریال بسیار بی‌کیفیت برای تولید مبل استفاده می‌کنند به طور مثال چوب‌های بی‌کیفیت یا پارچه مبلی‌های ارزان و درجه دو، به این ترتیب مشتری بعد از خرید این مبل ارزان استفاده کوتاه مدت مجبور به تعویض آن خواهد بود و در مجموع پول بیشتری نسبت به خرید یک مبل با کیفیت پرداخت خواهد کرد. بهتر است در زمان خرید مبل ارزان حتما از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید.

انتخاب صحیح مبلمان صرفه‌جویی هزینه را در پی دارد
گاهی اوقات می‌توان با یک خرید آگاهانه از صرف هزینه‌های بیهوده جلوگیری کرد. به طور مثال مبل استیل یکی از انواع مبلمان پرطرفدار است، اما این مدل مبلمان برای بسیاری از منازل مناسب نیست، حتما می‌دانید که مبل استیل یکی از گرانترین انواع مبل‌ها است، اما تنها برای دکوراسیون لاکچری و سلطنتی مناسب است. بنابراین هزینه کردن برای خرید این مدل مبلمان در دکوراسیون مدرن یا قرار دادن در فضای نشیمن در یک خانه کوچک کار اشتباهی است، شما می توانید به جای این انتخاب به خرید مبل راحتی کلاسیک فکر کنید، این مدل مبل‌ها را می توان در اکثر سبک‌های دکوراسیونی استفاده کرد.

گاهی یک انتخاب اشتباه باعث می‌شود که هزینه‌ها چندین برابر شود، شما می‌توانید به جای انتخاب مبل کلاسیک برای یک پذیرایی کوچک و جمع جور یک مبل ال سفارش دهید، هم از نظر قیمت، مبل ارزان‌تری است و هم مناسب دکوراسیون منازل کوچک است.

خرید مبل ارزان از اثاث چین
اثاث چین یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مجاز است که در زمینه عرضه مستقیم مبلمان فعالیت دارد، بنابراین برای کسانی که به دنبال خرید مبل ارزان هستند یک انتخاب مناسب خواهد بود. فروشگاه‌های زیادی در این عرصه مشغول به فعالیت هستند اما برای این که یک کالای با کیفیت در اختیار داشته باشید بهتر است به دنبال فروشگاه‌های معتبر باشید، اثاث چین ( Https://asaschin.com ) با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین امکان تسویه هزینه مبلمان درب منزل باب اعتماد مشتریان به خرید آنلاین را باز کرده است.
 

کیفیت اجناس موجود در این فروشگاه بسیار بالا است و این اجناس با ضمانت کیفیت از نظر استفاده از بهترین چوب و پارچه رو مبلی عرضه می‌شوند. ضمن این که قیمت این لوازم نسبت به سایر رقبا در این عرصه بسیار مناسب و در مقابل کیفیت ارائه شده ارزان است.

مبلمان ارائه شده در اثاث چین شامل انواع سبک مبلمان از جمله مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل چستر، مبل راحتی و مبل ال می‌شود، حتی می‌توانید برای خرید مبل تختخواب شو از اثاث چین اقدام کنید. این کالا در انواع طرح و مدل در رنگ دلخواه قابل سفارش برای عرضه به مشتریان عزیز در سراسر کشور در سایت ما موجود است.

حمل مطمئن، اکسپرس و سریع
یکی دیگر از علل گران تمام شدن مبلمان مسئله حمل و نقل و بیمه کردن وسایل است، به ویژه برای عزیزانی که مبلمان را از مراکز خرید مبلمان در شهرهای بزرگ خریداری کرده اما خود در شهرهای کوچکتر زندگی می‌کنند و مجبور به پرداخت هزینه‌های بالا برای حمل و نقل، هزینه بیمه کالا و سایز هزینه‌های جانبی هستند، اما در اثاث چین کالای خریداری شده در امنیت و حفاظت کامل با شرایط حمل و نقل مطمئن به خریدار در هر شهر کشور تحویل داده خواهد شد.

کلام آخر
همانطور که در مقاله هم ذکر کردیم بهتر است میان ارزان بودن و بی‌کیفیت بودن کالا تمایز قائل شوید. از قدیم گفته‌اند: " هیچ گرانی بی دلیل نیست و هیچ ارزانی بی حکمت"، بنابراین نباید سعی کنید به جای صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافه یک کالای بی کیفیت را به خانه ببرید، مطمئنا کالاهای ارزان بی‌کیفیت خیلی زود نیاز به تعویض دارند و هزینه بیشتری روی دست خریدار خواهند گذاشت. پس با یک انتخاب آگاهانه از سایت اثاث چین مبلمان را از کارخانه به خانه ببرید و به این شکل در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *