جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

انصاریان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 752361
انصاریان بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.
انصاریان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حال جسمی علی انصاریان بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، مطلوب است.

انصاریان از امروز به بخش‌های مراقبت‌های ویژه «ICU» منتقل شده است و این انتقال صرفا به جهت نظارت بیشتر بر حال عمومی او بوده است، سطح هوشیاری انصاریان نیز مطلوب و نرمال است و مشکل خاصی ندارد.

براساس این گزارش؛ ناپایداری حال عمومی این بازیکن سابق فوتبال و پایین بودن سطح اکسیژن خون او که پیش‌تر در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود تکذیب شد.

گفتنی است، پیش‌تر اخباری به نقل از یکی از نزدیکان انصاریان منتشر که در این مصاحبه اظهار شده بود: اول صبح حال انصاریان با اکسیژن خوب بود، ولی به یکباره سطح اکسیژن پایین آمد و پزشکان او را به بخش مراقبت‌‍‌‎های ویژه منتقل کرده‌اند.

در این مصاحبه همچنین گفته شده بود که انصاریان در بخش مراقبت‌های ویژه و زیر دستگاه است و برای ایشان چند آمپول تجویز کرده‌اند و خانواده او در حال  تهیه آمپول‌های مورد نیاز پزشکان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *