جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سردار کوثری: با کسی رودربایستی یا شوخی نداریم

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب: 752341
رزمایش‌های سپاه و ارتش به کشورهای همسایه اعلام کرد که اگر قدرتمند باشید کشوری حق دخالت در کشور شما ندارد.
سردار کوثری: با کسی رودربایستی یا شوخی نداریم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سرتیپ پاسدار محمد اسماعیل کوثری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح کشورمان گفت: انجام رزمایش عزیزان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابتدا بر اساس یک برنامه سالیانه در جهت آمادگی یکان‌های عملیاتی و ستادها بود.

او ادامه داد: دوم هم اینکه در این رزمایش سلاح‌های جدید را در معرض آزمایش بگذارند و معایب و محاسن آن را به صورت دقیق به دست بیاورند، سوم اینکه نظارت توسط ستاد کل نیروهای مسلح که در رده بالاتر از ارتش و سپاه قرار دارد دقیقا در میدان رزم و عمل بررسی می‌شود. چهارم پیام دوستی به کشورهای همسایه داشت که اگر قدرتمند باشید دیگر هیچ کشوری حق دخالت در کشور شما ندارد.
جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران افزود: ما قادریم که امنیت منطقه را خودمان به وجود بیاوریم نه اینکه کشورهای بیگانه و آنهایی که چشم طمع به این کشور و اموال آن دارند از هزارها کیلومتر دورتر بخواهند برای ما امنیت برقرار کنند و به وسیله این دروغ اقدامات دیگری را انجام دهند.

کوثری تصریح کرد: در نهایت هم این رزمایش‌ها نوعی حرکت بازدارنده بود، چرا که اگر نیروهای مسلح هر کشوری در جهت حفظ مرزهای جغرافیایی و حفظ دستاوردهایی که دارند قوی شوند قطعا و یقینا باعث یک حرکت بازدارنده برای دشمنانی که چشم طمع به این منطقه دارند خواهد بود؛ لذا در نهایت این حرکت نیروهای مسلح به خصوص سپاه و ارتش در این جهت است که به دشمنان تفهیم کنند که ما این آمادگی عکس العمل در کوتاه ترین زمان را داریم و آنها بدانند که ما با کسی رودربایستی یا شوخی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *