سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۴
۴

بازتاب جهانی پوستر سایت رهبر انقلاب

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 752337
پوستر منتشر شده در سایت رهبر معظم انقلاب که در آن وعده انتقام سخت از آمران به قتل سردار قاسم سلیمانی مورد تأکید قرار گرفته بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا داشت.
بازتاب جهانی پوستر سایت رهبر انقلاب
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، پوستر منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی منتسب به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از خروج «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از کاخ سفید بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های دنیا به خصوص رسانه‌های آمریکایی داشت. 

در این پوستر، تصویر دونالد ترامپ در حالی که در حال بازی گلف است از بالا نشان داده شده و سایه پهپادی که قرار است او را هدف قرار دهد نزدیک او افتاده است.  فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره انتقام حتمی شهادت سردار سلیمانی از «قاتل» و «آمر به قتل» حاج قاسم در این پوستر منتشر شده است: «قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند. اگر چه کفش پای سلیمانی هم بر سر قاتل او شرف دارد، اما بالاخره غلطی کردند بایستی انتقام پس بدهند، هم آمر و هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن باید انتقامشان را پس بدهند.» حساب توییتری منتسب به سایت رهبر معظم انقلاب هم این پیام را منتشر کرده است. 

 

پایگاه خبری «هیل»، نزدیک به کنگره آمریکا نوشته است: «این توییت شامل تصویری از یک فرد بور با لباس قرمز است که به رئیس‌جمهور سابق آمریکا شباهت دارد و سایه شوم یک هواپیمای پنهان‌کار که بالای سرش در حال پرواز است آنجا افتاده است.»

 خبرگزاری رویترز هم این خبر را منعکس کرده و نوشته حساب کاربری رهبر ایران در توییتر تصویر یک گلف‌باز شبیه به ترامپ را حین هدف قرار گرفتن توسط پهپاد منتشر کرده و وعده داده از او بابت قتل یک ژنرال ارشد ایرانی انتقام گرفته خواهد شد. 

روزنامه دیلی‌بیست در پوشش این خبر نوشته رهبر عالی‌قدر ایران با انتشار این تصویر ترامپ را به ترور تهدید کرده است. پایگاه  meaww.com هم با اشاره به این پوستر نوشته «آیا ترامپ در فلوریدا ایمن است؟» این پیام نوشته هنوز یک روز از خروج ترامپ از قدرت نگذشته که دشمنانش در خاورمیانه برای اقدام علیه او به پا خاسته‌اند. 

خبرگزاری فرانسه در تیترش نوشته توییتر رهبر ایران به ترامپ هشدار داده «انتقام حتمی است.» این خبرگزاری با نقل به مضمون از رهبر انقلاب نوشته است: «انتقام ممکن است هر لحظه اتفاق بیفتد.» خبرگزاری فرانسه یادآوری کرده ترامپ چهارشنبه بدون حضور در مراسم تحلیف جو بایدن مستقیماً روانه اقامتگاه و باشگاه گلف «مارا لاگو» در ایالت فلوریدا شد. 
پایگاه انگلیسی «دیلی‌استار» هم نوشته رهبر عالی‌قدر ایران در یک «توییت ترسناک پهپادی» وعده انتقام داد. این پایگاه نوشته این تصویر رایانه‌ای نمایی از بالا از یک مرد بور را نشان می‌دهد که در حال انجام بازی گلف زیر سایه یک پهپاد است. 

نشریه نیوزویک هم به انتشار این پوستر در خبرگزاری تسنیم واکنش نشان داده و نوشته این رسانه تصویری را با کپشنی منتشر کرده که ترجمه آن این است: «انتقام حتمی است.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
علیرغم وجود تمام مشکلات و گلایه هایی که دارم
به داشتن رهبری شجاع که رییس قلدرهای وحشی رو تهدید میکنه افتخار میکنم.
مطمئنا ترامپ تروریست تا آخر عمر آرامش نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
یکی از مقامات امریکا گفته بود اونایی که خوشحالید از ترور یک مقام رسمی کشور حواستون باشه این رویه را باب کردن توسط خودمون بوده ها. پس فردا نگید چرا مقامات رسمی هدف حملات انتقای قرار میگیرند ها؟!
United Kingdom
گلف بازی کردن با ترامپ انتقام سخت است؟؟!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
کسی با ترامپ قاتل گلف بازی نکرد.
یکی از اقدامات در انتقام سخت، به جهنم فرستادن ترامپ قاتل است.