چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۷ بهمن ماه ۹۹

سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 752283
ارزش سهام عدالت در چهارمین روز از هفته جاری بعد از چند روز افزایش قیمت امروز کاهش قیمت را تجربه کرد. در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به دلیل روند نزولی سهم‌های شاخص‌ساز بیش از ۹۹ هزار تومان افت کرد و به ۸ میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.
ارزش سهام عدالت امروز چقدر کاهش یافت؟
به گزارش جهان نيوز، شاخص کل بورس تهران در ادامه روند نوسانی خود در حالیکه در آغاز معاملات با رشد بیش از ۴ هزار واحدی روند افزایشی داشت دوباره به مدار کاهشی بازگشت و با افت۲۰ هزار و ۹۴۸ واحدی به عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۲۰۰ واحدی ادامه داد و به عدد یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۵ واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۵ هزار و ۵۶۶ واحد ریزش به عدد ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد رسید. نماد‌های فارس، فملی، شستا، تاپیکو، اخابر، کگل و پارسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های شپنا، شتران، شستا، فخوز، فولاد، شبندر و خودرو نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

افت نماد‌های شاخص‌ساز از جمله نماد‌های فارس، فملی، اخابر، کگل بر افت ارزش سهام عدالت تاثیر زیادی داشت و امروز بعد از چند روز افزایش قیمت در هفته جاری، کاهش قیمت را تجربه کردنماد «وتجارت» تنها نماد متوقف سبد سهام عدالت بود و امروز هیچ نماد دیگری متوقف نشد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟
در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۲۲ درصد (۹۹ هزار و ۸۲۵ تومان) کاهش داشت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۰ هزار و ۳۵۱ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۲۱۰ تومان رسیده است.




 
ارزش دارایکم چقدر شد؟
قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۱۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۲۰۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۴۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان معامله شد.
 

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *