جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ارزش پالایشی یکم ۲۹ بهمن ۹۹

چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب: 752278
صندوق پالایش یکم، آخرین روز معاملاتی هفته را هم سرخ پوش به پایان رساند و در پایان معاملات ارزش هر واحد صندوق پالایش‌یکم با احتساب ۱.۹۵ درصد افت نسبت به روز معاملاتی قبل به ۹۰ هزار و ۴۱۰ ریال رسید.
ارزش پالایشی یکم چقدر کاهش یافت؟
به گزارش جهان نيوز، امروز صندوق پالایش یکم طبق روال چند روز معاملاتی گذشته سرخ پوش بود و با کاهش ۱.۹۵ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۱۰ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد " شبندر" و "شبریز" بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص داشتند و "شپنا"و "شتران" از ۷ نماد پرتراکنش بازار بودند.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۰.۹۵ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۰.۱۵ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۵.۹۳ درصد افزایش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) رشد ۲.۸۱ درصدی را تجربه کردند.

ارزش پالایشی یکم ۲۹ بهمن ماه ۹۹
امروزچهار شنبه ۲۹ بهمن ۹۹ قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۱.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۱ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۳.۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۸ هزار و ۹۲۶ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

 

مرجع : نبض بورس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *