کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نادران: بودجه را دوسطحی بسته‌ایم

1 بهمن 1399 ساعت 11:17

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی مجلس، کمسیسیون تلفیق بودجه را دوسطحی بسته و ارز دارو هم تغییر نکرده است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی،گفت: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ گزارشی از لایحه بودجه و مصوبات کمیسیون تلفیق به نمایندگان ارائه کرد و گفت که گزارش کمیسیون تلفیق آماده شده و در سامانه بارگذاری می شود و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند پیشنهادات خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: نادران در این جلسه گفت که دولت چند نرخ ارز را در بودجه به عنوان نرخ محاسباتی آورده است و کار مجلس شفاف کردن آن است.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طبق گفته رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، دولت مابه التفاوت نرخ ارز دولتی و ارز آزاد را به صورت غیرشفاف در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار داده بود که کمیسیون تلفیق این مسئله را در بودجه روشن و شفاف کرده است.

میرتاج الدینی اظهارداشت: بر اساس گفته های نادران، مجلس نرخ خاصی را برای ارز در بودجه تعیین نکرده، بلکه مجلس درآمدها را بر اساس نرخ ارز در بازار که دولت در نظر گرفته، تنظیم و شفاف کرده است و همچنین ارز دارو تغییر نکرده و مانند گذشته خواهد بود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبق گفته نادران، کمیسیون تلفیق، بودجه را دوزمانی و دوسطحی بسته است به گونه ای که هم دولت فعلی بتواند به وظایف خودش عمل کند و هم دولت بعدی دستش بسته نباشد.


کد مطلب: 752145

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/752145/نادران-بودجه-دوسطحی-بسته-ایم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com