پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۶

مهریه «نیوشا ضیغمی» چیست؟

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 752135
همیشه از اینکه در مراسم خواستگاری، صحبت از سکه و مهریه شود متنفر بوده‌ام.
مهریه «نیوشا ضیغمی» چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، درباره میزان مهریه خود گفت: همیشه در زندگی‌ام از اینکه در مراسم خواستگاری صحبت از سکه و مهریه شود، متنفر بوده‌ام. فکر می‌کنم شأن یک خانم خیلی بیشتر از این است که با پول سنجیده شود. برای همین برای من هیچ وقت مسائل مالی مهم نبود.

وی افزود: مهریه من به نام الله تنها یک سکه طلاست. حرف‌های عجیبی در مورد زندگی من می‌زنند؛ ولی در حقیقت من و همسرم در کنار هم خیلی چیز‌ها را ساختیم. زندگی که با عشق باشد؛ ارزش بیشتری نسبت به مسائل دیگر دارد. در نهایت هم هر دو تلاش می‌کنیم تا در آینده زندگی بهتری داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
الان این مطلب به ما چه ربطی داشت.
Iran, Islamic Republic of
شما بازیگرها که عجب شان و جایگاه زن را حفظ کردید!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا سعی دارین با این جور خبرا گند بزنین به سایتتون؟
Iran, Islamic Republic of
کمبود سوژه و خبر دارن!!
Iran, Islamic Republic of
نه که مملکت به یمن حکومت داری جماعت اصلاح طلب و اعتدالی و کارگزارانی غرق در نعمت و آسایش و فراوانیه و حضرات جهان نيوزی هم هرچی گشتن , سوژه و خبر مهمي در مورد مشكلات عدیده و مبتلابه كشور پیدا نكردن , لذا مجبور میشن از این خبرای زرد و آبکی بذارن!!
United Kingdom
همه ی خانم های اصولگرا یاد بگیرند.... مهریه بی مهریه.... فقط صداقت