جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دزدی که در کلانتری گوشی افسر پلیس را زد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 752110
تیم تجسس کلانتری ۱۲ مشهد در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود با مشاهده درگیری یک جوان و دو شهروند بلافاصله برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
دزدی که در کلانتری گوشی افسر پلیس را زد
به گزارش جهان نيوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی مشهد افزود: بررسی‌های اولیه ماموران انتظامی نشان می‌داد یکی از شهروندان خودروی سواری سمندشخصی خود را کنارخیابان پارک کرده و برای خرید وارد مغازه‌ای شده که متوجه حضور فردی غریبه در اطراف خودروی خود می‌شود.

صارمی گفت: مالک خودرو درحالی که به سمت خودرو برمی‌گردد با متهم که درحال سرقت ازخودرو بوده درگیر می‌شود و در این لحظه یک شهروند نیز به کمک او می‌آید.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: متهم که می‌خواست راهی برای فرار خود پیدا کند اقدام به ضرب و شتم شهروند می‌کند که در این لحظه ماموران سررسیده و او را دستگیر کرده‌اند.

وی ادامه داد: متهم که دارای چند فقره سابقه کیفری است اما او که به مواد مخدر اعتیاد دارد و گویا یادش رفته‌بود در کلانتری است در حالی که تحقیق اولیه انجام می‌شد گوشی تلفن یکی از کارکنان پلیس رابه قصد سرقت از روی میز برمی‌دارد.

صارمی با بیان اینکه افسرکلانتری متوجه ماجرا می‌شود و پرونده پیگیری می‌شود بیان کرد: این متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *