سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۷

وزیر آموزش و پرورش: فردا مدارس دایر می‌شود

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 752076
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا اول بهمن، مدارس بازگشایی می‌شود و دانش‌آموزان در صورت صلاحدید خانواده‌ها در مدرسه حضور می‌یابند.
وزیر آموزش و پرورش: فردا مدارس دایر می‌شود
به گزارش جهان نيوز، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه نگران بچه‌های پایه اول و دوم ابتدایی بودیم و فکر می‌کردیم از طریق آموزش مجازی نمی‌توانیم مطمئن شویم که آموزش لازم را دیدند و همچنین از سوی برخی خانواده‌ها هم تحت سوال و فشار بودیم که بلاخره این بچه‌ها اینگونه یاد نمی‌گیرند و باید برایشان فکری کنید، به ستاد ملی کرونا پیشنهاد دادیم که دانش‌آموزان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مدرسه بیایند. 

حاجی‌میرزایی افزود: همچنین عنوان شد در مناطقی که مدارس زیر 50 دانش‌آموز دارد و هنرجویان هنرستان‌ها برای دروس عملی و کارگاهی اجازه داشته باشند که با رعایت پروتکل‌ها در مدرسه حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: مسؤولان وزارت بهداشت نگرانی‌هایی را ابراز کردند که ممکن است خانواده‌ها به خاطر شیوع بیماری نگران باشند و درخواستشان این بود که این موضوع به صورت اختیاری باشد و خانواده‌ها مختار باشند که از این امکان استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا اول بهمن ماه، اجرای این سیاست در صورت صلاحدید خانواده‌ها، اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به طور کامل تعطیل کنید. موج چهارم همرو میگیره‌.
مسئولین ستاد ملی کرونا لطفا یک درصد مردم عادی وعموم را ببنید نه خواصی که به هرطریقی واکسن های خارجی را تهیه میکنند
اندر تعجب روزگار وزیر بهداشت میگویند بازگشایی ها را به صلاح نمیبینم وزیر اموزش وپرورش مدارس دایر است! .....
اگر در هر کشور دیگر این اتفاق می افتاد که با توجه به خطر گسترش ویروس کرونای انگلیسی برای دانش آموزان وبازگشایی مدارس بدون استثنا مجلس وزیر آموزش وپرورش را استیضاح میکرد
در قبال این بی تدبیری وزیرآموزش وپرورش در برگزاری مدارس مجلس انقلابی باید برخوردی در حد استیضاح انجام دهد.
یا علی
این نقل قول چند روز پیش آقای رییسی سخنگوی ستادملی کروناس(مدارس به هیچ وجه به صورت اجباری بازگشایی نخواهد شد و اختیاری خواهد بود. .
آقای وزیر کدام یک از نوه ها وفرزندان هیات وزرا مدرسه حضور دارند تشریف برده اند !.