پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

فصل جدید «نون خ» از زبان خانم بازیگر

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 752058
خوشبختانه فصل اول و دوم «نون خ» با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و من مطمئنم که فصل سوم این سریال با استقبال دو چندان روبرو خواهد شد.
فصل جدید «نون خ» از زبان خانم بازیگر
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، نسرین مرادی  پیرامون حضورش در سریال «نون. خ ۳» گفت: نزدیک به دو ماه است که مشغول بازی در فصل سوم سریال «نون. خ» هستم و امیدوارم که نوروز ۱۴۰۰ میزبان خوبی برای مخاطبان تلویزیون باشیم.

وی پرداختن به قومیت‌های مختلف در سریال‌های تلویزیونی را یک نقطه عطف بزرگ خواند و افزود: از نظر من تمامی اقلیم و اقوام ایرانی دارای تاریخچه و فرهنگ جذابی هستند که می‌تواند بستر مناسبی برای تولید آثار سریالی باشد، اقوام ایرانی شیرینی‌های خاص خود را دارند که می‌توان با سرمایه گذاری روی آن‌ها آثاری همچون «نون. خ» را تولید و برای مخاطبان به نمایش گذاشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین راستا ادامه داد: کشف جای جای نقاط کشور و آشنایی مردم با اقوام مختلف می‌تواند به نوعی فرهنگ سازی باشد که تلویزیون توانسته طی چند سال گذشته گام‌های خوبی در این زمینه بردارد. سریال‌های بومی از لحاظ جغرافیایی، پوشش، خوراک و زبان تازگی خاصی را برای مخاطبان به همراه می‌آورد که در نوع خود به شدت جذاب است.

وی در همین رابطه تاکید کرد: بدون شک پرداختن به فرهنگ اقوام ایرانی لازم است، خوشبختانه ایران کشور دوستی اقوام است، ما بالا کثرت فراوان فرهنگ و قومیت روبرو هستیم که هر کدام با زیبایی‌های خودشان می‌توانند ما را از زندگی بی رنگ شهری دور کرده و با زندگی شاد و رنگارنگ اقوام همچون کرد‌ها آشنا کند.

بازیگر سریال «نون خ» همکاری با «سعید آقاخانی» را فرصتی مغتنم شمرد و افزود: آقاخانی کارگردان بسیار کاربلدی است، وی در عین جدیت با گروه همراهی کرده و بسیار حوصله می‌کنند. جو آرام و شاد پشت صحنه هم حاصل تدبیر آقاخانی و نزدیکی وی با گروه است.

وی بازیگری در دوران شیوع کرونا را سخت خواند و افزود: طبیعتا نه تنها بازیگری هر شغلی در دوران کرونا سخت است، ما سعی کردیم که تماما پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم تا بتوانیم با سلامتی کار را به پایان برسانیم.

مرادی درباره حضور یک نقش ترک در سریال «نون خ» اضافه کرد: من عروس این خانواده هستم که کرد نیست، اصلیت من هم ترک است، هرچند بسیار سعی کردم و دوست دارم که زبان کردی را یاد بگیرم، اما در اثر یا به فارسی و یا ترکی صحبت می‌کنم.

وی گروه بازیگران جوان «نون خ» را فوق العاده خواند و ادامه داد: گروه بازیگران «نون خ» از جهت همدلی و حرفه‌ای بودن درجه یک هستند، حتی بازیگرانی که کار اولشان است هم با استعداد و جدیت خاصی کنار پروژه هستند و این خوشحال کننده است که این سریال بستر را برای حضور همه آن‌ها فراهم کرده است.

این بازیگر تلویزیون بازخورد حضور در سریال «نون خ» را اینگونه توصیف کرد: هر کار یک تجربه و آزمایش است، من از نون خ چیز‌های زیادی یاد گرفتم و امیدوارم که این نقش بیشتر مورد توجه قرار گیرد، خوشحالم که تا امروز بازخورد‌ها از نقش من بسیار خوب بوده و امیدوارم که این مسیر را بدون حاشیه سپری کنم.

وی درباره حضورش در سینما اضافه کرد: طبیعتا هر بازیگری به سینما فکر کرده و ایده آل وی است، من دوست دارم که در سینما حضور جدی داشته باشم و حتی جایزه اسکار بگیرم، البته پیشتر هم سینمایی کار کردم، اما هنوز ابتدای این راه هستم. من احساس می‌کنم آثاری مثل «نون خ» درست‌ترین راه برای دیده شدن و راه یافتن به سینما است، جذب جوانانی که امروز در این سریال بازی می‌کنند یک اقدام بزرگ است که می‌توانند آینده سینما را شکل دهند.

مرادی درباره کیفیت فصل سوم «نون خ» تصریح کرد: خوشبختانه فصل اول و دوم «نون خ» با استقبال گسترده‌ای روبرو شد و من مطمئنم که فصل سوم این سریال با استقبال دو چندان روبرو خواهد شد، داستان این سریال در فصل سوم بسیار جذاب‌تر و مهیج‌تر است.

وی درباره آینده تولیدات تصویری در سال آتی خاطرنشان کرد: واقعا امیدوارم که سال آینده چیزی به نام کرونا وجود نداشته باشد، زیرا کار کردن در این شرایط بسیار سخت است. من با تمام وجودم آرزو می‌کنم که در سال آتی مردم دیگر با این بیماری روبرو نباشند و همه در صحت و سلامت به تماشای نون خ بنشینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با استقبال عموم!
این رو از کجا آوردید بحدی مخالفت با این برنامه بی محتوای شما وجود دارد که در،صدر برنامه های یکدهه ی قبل بوده است