شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۳
۲

همه چیز درباره خواننده پاپ محسن ابراهیم زاده

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب: 752010
همه چیز درباره خواننده پاپ محسن ابراهیم زاده
یکی از نام آشنا ترین و محبوب ترین خواننده های پاپ ایرانی که در دهه ی اخیر آوازه ی بلند بالایی کسب کرده، محسن ابراهیم زاده است. اگر بخواهیم درباره خواننده پاپ محسن ابراهیم زاده صحبت کنیم، بد نیست بگوییم او را می توان به عنوان مثالی موفق در میان خواننده های پاپ ایرانی معرفی کرد، خواننده ای که در حال حاضر اکثر افراد جامعه او را شناخته و علاقه ی وافری به آهنگ هایش دارند.

خلاصه ای از بیوگرافی محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده متولد سال 1366 در شهر تربت حیدریه است و علاوه بر خوانندگی در حوزه های دیگری چون آهنگ سازی و ترانه سرایی فعالیت می کند.
 
محسن ابراهیم زاده از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود آموختن قرآن را شروع کرده و بعد از آشنایی با صوت و ترتیل رفته رفته  وارد حوزه ی موسیقی شد و در نهایت در سال ۸۳ وقتی ۱۷ ساله بود شروع به یادگیری و آغاز فعالیت در موسیقی کرد. او به دلیل علاقه شدید به موسیقی و خوانندگی فعالیت خود را به صورت تجربی شروع کرده و به صورت حرفه ای به موسیقی پرداخته است.
 
او وقتی شروع به فعالیت های حرفه ای خود در زمینه ی خوانندگی کرد در زمانی کمتر از بازه ی یک ساله به قله ی محبوبیت رسید و حالا جزء خواننده هایی به شمار می رود که به سرعت مورد لطف و شناخت جامعه قرار گرفته و در این عرصه یکه تازی می کند.
 
موثر ترین افراد در موفقیت محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده در سال 1388 بـه طور جدی وارد کلاس‌ هاي آکادمیک موسیقی و آواز شد. او دوره های پرورش صدا را نزد استاد مهدی شمس نیکنام گذراند. استاد نیکنام کـه در طول دوران حرفه ‌اي خود نگاه ویژه ‌اي بـه استعداد های ساکن شهرستان و شهر هـای کوچک تر نسبت بـه پایتخت داشته، آواز خوانی رابه ابراهیم زاده آموخت و جزء موثر ترین افراد در راستای موفقیت او محسوب می شود.
 
جالب است بدانید اولین نقطه ی موفقیت این خواننده ی پر آوازه به تیتراژ برنامه ی سال نو 1396 برمی گردد که از شبکه  تهران پخش می شد. اون در این تیتراژ به قدری درخشید که به سرعت سر زبان ها افتاده و محبوب شد.
 
از آن جا که مهدی کرد، مدیر برنامه ی محسن ابراهیم زاده با تهیه کننده ی این برنامه آشنا بود، او را برای خواندن تیتراژ این برنامه معرفی کرد و باعث پرتاب محسن ابراهیم زاده به قله ی موفقیت شد.
 

چند مورد از محبوب ترین آهنگ های این خواننده ی محبوب که شامل سبک پاپ بوده و دارای نمونه های شاد و غمگین متنوعی است عبارت هستند از شبگردی، غلاف، بد کردی به دلم، شب های دیوونگی، دونه دونه، دونه دوته 2، پای ثابتم، کجایی و ...با توجه به اینکه ماه محرم ماه نوحه و مداحی هست این هنرمند محبوب و دوست داشتنی قطعه ای به اسم "هفتاد و دو سردار" اجرا کرده تا اینگونه ارادت خود را به سید شهدا (ع) نشان داده باشد.

یکی از آهنگ های معروف محسن ابراهیم زاده بنام دونه دونه با آهنگ سازی و شعر قطعه از محسن ابراهیم زاده و تنظیم و میکس معین راهبراست. در ادامه متن این شعر آمده است:

♫ ♫♫♫ ♫
متن آهنگ دونه دونه محسن ابراهیم زاده
♫ ♫♫♫ ♫
دونه دونه دونه دونه این حسی که الان بینمونه
مال خود خودمونه مارو بهم میرسونه
دونه دونه دونه دونه
دونه دونه دونه دونه یه ستاره تو آسمونه یه
جوری میزون میکنه که مارو باز بِهم برسونه
دل گرفتاره عاشق یاره من نه مستم
و هوشیار حال جدیدی بینمونه
یه چیزایی توی چشاته که دلمو میلرزونه
آدمو از تک و تنهایی بد جوری میترسونه
این زندگی زندگی نمیشه نباشی یه زندونه
چی داری که نَفساتم آخه یه جورایی درمونه
دل که به رفتار تو طرفدار تو گرفتار شد
وقتی که دلبریاتو دید یه شبه بی افسار شد
تو دلربایی مَنی نفسی هوای منی
بالا بری پایین بیای تو دیگه برای منی
یه چیزایی توی چشاته که دلمو میلرزونه
آدمو از تک و تنهایی بدجوری میترسونه
این زندگی زندگی نمیشه نباشی یه زندونه
چی داری که نفساتم آخه یه جورایی درمونه
یه چیزایی توی چشاته که دلمو میلرزونه
آدمو از تک و تنهایی بدجوری میترسونه
این زندگی زندگی نمیشه نباشی یه زندونه
چی داری که نفساتم آخه یه جورایی درمونه
♫  ♫♫♫  ♫
 
تجربه ای ناب با دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده در سایت آهنگ بامیصدا
اگر برای دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده سایت بامیصدا را انتخاب کنید تجربه ی ناب و درجه یکی کسب خواهید کرد، زیرا بامیصدا خدمات و امکانات درجه یکی برای کاربر های خود ارائه می دهد که تعدادی از آن ها را در قسمت پایین آورده ایم:
    در بامیصدا می توانید به راحتی اقدام به دانلود آهنگ جدید و قدیمی محسن ابراهیم زاده کنید. گفتنی است در وب سایت ما علاوه بر دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده، آهنگ های جدید تمام خواننده های نام آشنای ایرانی را می توانید دانلود کنید.

    کیفیت های متنوع
    ارائه ی متن نوشتاری
    ارائه تمام اطلاعات ساخت و تولید
    سرعت لود بالا
    و ده ها مورد دیگر.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ترنم
Iran, Islamic Republic of
من یکی به شخصه عاشق محسن ابراهیم زاده هستم
Iran, Islamic Republic of
اقا محسن دوست دارم. لطفا جوابم رو بده. خواهش می کنم