جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

تازه‌ترین ‌رنگ‌بندی کرونا در استان‌های ایران

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 751987
براساس آمارهای رسمی منتشر شده از سوی بعد از اجرای محدودیت‌های اخیر کرونایی در کشور خوشبختانه سیر نزولی ابتلا و فوت ناشی از این ویروس منحوس کاهش یافته است.
تازه‌ترین ‌رنگ‌بندی کرونا در استان‌های ایران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آخرین هفته دی 1399 اگرچه همچنان تعداد بستری‌های کرونایی در کشورمان روبه کاهش داشته و به دنبال آن میزان فوتی‌ها هم سیرنزولی به خود گرفته است، اما با توجه به تغییر ناگهانی شرایط در استان‌های گلستان و مازندران هم اکنون مجموعا 7 شهرستان در این دو استان از نظر وضعیت شیوع کرونا قرمز شناخته شده‌اند.

مسئولان بهداشتی و درمان مناطق یاد شده تأکید دارند تغییر ناگهانی شرایط در این مناطق  به دلیل بی‌توجهی هموطنان به پروتکل‌های بهداشتی و افزایش سفرهای غیرضروری علی‌رغم محدودیت‌های تردد بوده است که درصورت ادامه این بی‌توجهی قطعاً در روزهای آینده مشکلات بیشتری در دو استان خواهیم داشت.

اما خوشبختانه با اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه‌تر در استان گلستان  و البته هماهنگی میان نهادها و دستگاه‌های مرتبط این استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شد و در محدوده نارنجی قرار گرفته است.

براساس آمارهای منتشر شده است رسمی 10 شهر در وضعیت قرمز، 23 شهر در وضعیت نارنجی، 163 شهر در وضعیت زرد و 425 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: 10 شهر قرمز کشور در استان مازندران و شامل آمل، بابل، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، قائمشهر و نکا است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *