جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۳

سناریوی جدید رسانه‌های معاند برای تفرقه‌افکنی +فیلم

سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 751981
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه، اقدام به انتشار ویدئویی تقطیع شده و قدیمی ‌با هدف ایجاد تفرقه در کشورمان نمودند.

این ویدئو که رسانه‌هایی چون رادیو فردا، ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی فارسی و... آن را تحت عنوان توهین قومیتی منتشر کرده‌اند، مربوط به حدود یک سال و نیم پیش است، اما این رسانه‌های معاند، به دروغ نوشته‌اند که دو روز قبل این برنامه از تلویزیون ایران پخش شده است!

این برنامه، به ستایش از پوشش بومی ‌اقوام ایران پرداخته بود، اما رسانه‌های مذکور با تقطیع ویدئو و نمایش بخشی از آن، مدعی شده‌اند که در تلویزیون، توهین قومیتی شده است!

متأسفانه گروهی از نمایندگان مجلس نیز تحت تأثیر این سناریو قرار گرفته‌اند و روز گذشته نامه‌ای را در اعتراض به برنامه‌ای که یک سال و نیم قبل پخش شده و محتوای اصلی آن متفاوت بود نوشته‌اند. این درحالی است که باید در مقابل بازی‌های رسانه‌ای معاندان با هدف ایجاد تفرقه بین هموطنانمان هوشیار بود.

دانلود فیلم
مرجع : کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


56
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان مجلس چرا بازی خوردند آخه؟؟!!!!
خودشما فرمودید
نمایندگان مردم .
Iran, Islamic Republic of
مگه امکان داره مجلس انقلابی هم بازی بخوره؟
نمایندگان طبق اصل19قانون اساسی عمل کردند وبازی هم نخوردند.
Iran, Islamic Republic of
....
.
Iran, Islamic Republic of
صرفنظر از این حقیقت که نباید در دام تفرقه افتاد، به طورکل متاسفانه هزینه هایی که صداسیما به انقلاب وارد کرده، غیر از دوسه هزار میلیارد بودجه سالانه که بخش اعظمش صرف 50 هزار نفر پرسنل می شود، هزینه های کیفی است که اصلا قابل احصاء نیست
با سلام
این وضعیت توهین به قومی تها چه ترک ها،لرها، کردها با چه اهدافی صورت میگیرد بانیان ومسببین این سری توهین ها که هدفی جز ایجاد نا امنی وهرج ومرج در جامعه را ندارند باید دادستان بعنوان مدعی العموم ورود پیدا کند.
از رییس قوه قضاییه خواهشمندیم با توجه به مستندات قانونی ((ماده 19 ق.ا.ج+مکرر ماده499ق.م.ا)) دستور پیگیری به توهین کنندگان را برای جمع کردن بساط تهمت وتوهین در سطح جامعه به مدعی العموم بدهند.
Iran, Islamic Republic of
بدجور دنبال سوژه های قومیتی له له میزنند
مسئولان در هرپست ومقامی باید حواسشان به گفته ها وکردار ورفتارشان باشه تا سوژه دست کسی ندهند
دوستان را ارجاع می دهم به اصلاحیه، یک ماده به عنوان ماده ۴۹۹مکرر به کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی ودخالت دادستان بعنوان مدعی العموم را مطالبه گر هستیم.
دادستان عمومی بعنوان مدعی العموم درخصوص تعرض به اصل مترقی 19قانون اساسی ما ایرانی ها بعنوان یک واحد تجزیه ناپذیر خواهان برخورد با مجری وعوامل تفرقه افکن هستیم -مردم‏ ایران‏ از هر قوم‏ و قبیله‏ که‏ باشند از حقوق‏ مساوی‏
برخوردارند و رنگ‏، نژاد، زبان‏ و مانند اینها سبب‏ امتیاز نخواهد بود
Iran, Islamic Republic of
......