کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقام حاج قاسم با انسداد توییتر ترامپ گرفته شد!

مشرق , 30 دی 1399 ساعت 8:02


به گزارش جهان نیوز، علی خرم، از چهره‌های نزدیک به دولت و اصلاح‌طلبان طی یادداشتی جنجالی در شماره شنبه گذشته روزنامه آرمان ملی، ترامپ را رئیس‌جمهوری خواند که توانسته ایران را به کشوری فقیر تبدیل کند!

حرفی که ما در وبلاگ مشرق دلائل غلط بودن آنرا برای مخاطبان محترم شرح کردیم.

خرّم اما در بخش دیگری از همین یادداشت می‌گوید: "روند استیضاح ترامپ و بسته شدن کلیه راه‌های تدارکاتی و مراوداتی ترامپ با ارتش میلیشیای اراذل و اوباش توسط توئیتر، فیس‌بوک، یوتیوب و بقیه، از نظر حیثیتی، ضربه سنگینی برای یک رئیس‌جمهور قدرقدرت به شمار می‌رود. از این‌رو می‌توان گفت بدون هزینه ایران، قادر متعال، انتقام شهید سردار سلیمانی که با دستور مستقیم ترامپ ترور شد، بازستاند. نیرو و انرژی ایران، در این موقعیت خطیر، باید صرف سازندگی اقتصادی و رشد و توسعه کشور شود تا مقداری از آلام مردم رنجدیده‌مان تسکین یابد."

*هرچند قصد نگارنده از طرح این صبحت‌ها؛ یک تقلای ناچیز برای بلاگردانی از آمریکا و منصرف کردن حاکمیت ایران از انتقام خون اسطوره تاریخی خویش است اما کم‌خردی و تحمیق مخاطب در این عبارت‌ها نیز چیزی نیست که قابل کتمان باشد.

مخاطبان محترم باید بدانند که ایران اسلامی اگرچه در جبهه تقابلات خارجی با دشمنان تا دندان مسلحی مواجه است اما در داخل نیز با چنین جریانات و اشخاصی مواجه است که به اسم آزادی بیان و رسانه و روشنفکری؛ دقیقا مشغول پخت و پز غذاهای باب طبع دشمن و زمزمه مقولاتی در گوش جامعه هستند که هرگز به صلاح جامعه و ایران اسلامی نیست.

چه اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران انتقام حاج قاسم را در سطح اصولی آن نگیرد؛ عملا فرایند "زوال هژمون" شکل می‌گیرد و آمریکا پیروز میدان این تقابل با ایران خواهد بود.

تاباندن نور به این ابعاد تاریک از فضای سیاست ایران و روشن‌سازی چنین خطوط خطرناکی که خواسته یا ناخواسته "اصل استقرار نظام اسلامی" را هدف قرار می‌دهد، از مهمترین وظایف خواص در یک جامعه اسلامی است.


کد مطلب: 751970

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751970/انتقام-حاج-قاسم-انسداد-توییتر-ترامپ-گرفته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com