پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

سرلشکر باقری: پرواز هواپیماهای بی۵۲ آمریکا در منطقه ارزش عملیاتی ندارد/ در یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین ناو زیرسطحی جورجیا از خلیج‌فارس خارج شده و در شعاع هزار کیلومتری ایران قرار گرفته‌اند

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 751929
رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: پرواز دو فروند هواپیماهای بی۵۲ از آمریکا در منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.
روایت سرلشکر باقری از جزئیات خروج آمریکایی‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، سرلشکر محمد باقری روز دوشنبه در حاشیه همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره تحرکات اخیر آمریکا در منطقه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: پرواز دو فروند هواپیما بی‌۵۲ از آمریکا به روی منطقه و بازگشت آنها ارزش عملیاتی قابل توجهی ندارد.

رییس ستادکل نیروهای مسلح افزود: در یک ماه اخیر ناو هواپیمابر و ناو بالگرد بر آمریکا و همچنین ناو زیرسطحی جورجیا از منطقه خلیج‌فارس خارج شده و در شعاع بیش از یکهزار کیلومتری از سواحل ایران قرار گرفته‌اند.

سرلشکر باقری تصریح کرد: مجموعه اقدامات دشمن که آن را نمایش قدرت نام گذشته‌اند نشان دهنده این است که نسبت به قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران دچار ترس و واهمه هستند.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران با علم به اینکه دشمن با توجه به آمادگی نیروهای مسلح ایران قادر به انجام کاری نیست، برای پاسخ به همه این تهدیدات کاملاً آماده است و نیروهای ما در اوج آمادگی به سر می‌برند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح گفت: در ۲۰ روز گذشته بیش از ۱۰ مورد رزمایش عملیاتی در زمین، دریا، پدافند، حوزه پهپادی و همچنین موشکی داشتیم و در حوزه زمینی هم رزمایش‌هایی را در روزهای آتی خواهیم داشت که نشان دهنده آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از حریم امنیت و منافع ملی کشورمان بسیار بالا است و این آمادگی همچنان ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آفرین ملت ایران و درود خداوند بر شما غیورمردان
خراسانی
Iran, Islamic Republic of
در عین اینکه بشدت از اوضاع ایران و دولت متاثر و دچار بیم و یاس هستیم وقتی این چیزها را از سپاه می شنویم در ما قدرت و امید جوشش می کند.