پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

در کدام استان‌ها باران و برف می‌بارد؟

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 751727
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
در کدام استان‌ها باران و برف می‌بارد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، کبری رفیعی  به پیش بینی چند روز آینده هوای کشور پرداخت و گفت: امروز از میزان غلظت آلاینده‌ها جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت کاسته می‌شود در استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام بارش‌های پراکنده و خفیفی رخ می‌دهد فردا مناطقی از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی همینطور لرستان، کردستان، همدان، ایلام، خوزستان، چهارمحال بختیاری و شمال فارس و دامنه‌های البرز در استان‌هایی مثل قزوین، البرز و تهران هم بارش پراکنده را پیش بینی میکنیم.

رفیعی ادامه داد: روز دوشنبه و سه شنبه بخش‌هایی از استان‌های شمال غرب و استان‌های غرب کشور بارش برف و باران ادامه خواهد داشت و همچنین روز چهارشنبه علاوه بر شمال غرب و غرب کشور سواحل دریای خزر هم بارش خواهند داشت امروز هم غرب دریای خزر مواج است.

وی گفت: تهران هم امروز صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و در طول روز همراه با وزش باد و حداکثر دما در تهران امروز به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد و حداقل دما ۴ درجه پیش بینی شده است.
برچسب ها: باران برف آب و هوا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *