پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶
سرلشکر سلامی:

راهبرد ما هدف گیزی ناوهای دشمن با موشک بالستیک است

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 751725
یکی از هدف های مهم ما در سیاست ها و راهبردهای دفاعی این است که بتوانیم ناوهای جنگی دشمن اعم از ناوهای هواپیمابر و رزم ناوها را با استفاده از موشک های بالستیک دوربرد هدف قرار دهیم.
راهبرد ما هدف گیزی ناوهای دشمن با موشک بالستیک است
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۵ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد ،با اشاره به اهداف برگزاری این مرحله از رزمایش گفت: یکی از هدف های مهم ما در سیاست ها و راهبردهای دفاعی این است که بتوانیم ناوهای جنگی دشمن اعم از ناوهای هواپیمابر و رزم ناوها را با استفاده از موشک های بالستیک دوربرد هدف قرار دهیم.

وی افزود : مرسوم است در دریا با استفاده از موشک‌های کروز با سرعت کم هدف های متحرک مورد اصابت قرار گیرد؛ اما استفاده از موشک‌های بالستیک به دلیل اعماق و مسافت‌های طولانی که از قلب سرزمین خودمان می توانیم اهداف متحرک در اقیانوس را هدف قرار دهیم، دستاورد بزرگ دفاعی است که در نیروی هوافضای سپاه عینیت یافته و به تکامل رسیده است.

سرلشکر سلامی در پایان تاکید کرد: امروز شاهد اجرای تمرین قدرتمندانه ای از نیروی هوافضای سپاه بودیم که این بخش از سیاست دفاعی در میدانی رزمایشی مورد ارزیابی قرار گیرد تا در مواقعی که اقتضا کند؛ در شرایط واقعی تکرار شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ناوی که دو سه کیلومتری ماست با بالستیک بزنیم؟
Iran, Islamic Republic of
در زمان آمادگی ایران برای انتقام خون حاج قاسم ، ناوهای دشمن بیش از 500 کیلومتر از تنگه هرمز دور شدند و یا در سالگرد ایشان نیز چنین اتفاقی افتاد. بهترین گزینه همین است زدن ناو با موشک بالستیک بسیار نوآورانه و هدفمند
United Kingdom
در صورت حرکت ناو موشک بالستیک قادر به هدف گیری هدف متحرک نیست و تنها با پهباد و هدف گیری لیزری و موشکهای هدایت شونده ی کروز میتوان چنین امری را ممکن کرد... موشک های بالستیک عموما برای هدف قرار دادن اهداف ساکن قابل استفاده است.
Iran, Islamic Republic of
تیتر رو درست کن عمو جان، خطای انسانی داره
نادر
Iran, Islamic Republic of
اگر این طور سپاه برای پیشرفت در ساخت موشک تلاش
می کند هیات دولت برای حل مشکل ملت تلاش می کرد چی می شد مگر.
Iran, Islamic Republic of
سپاه برای ملت جانش را در کف دست قرارداده، از این طرف آقایان آمریکا را کدخدا می دانند.