چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۱
۴

هر نوع تجمعی در ایام فاطمیه ممنوع است

شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 751721
استاندار تهران با اشاره به لزوم عدم برگزاری مراسم و تجمع در شرایط کرونا، گفت: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از این رو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نمی‌باشد.
هر نوع تجمعی در ایام فاطمیه ممنوع است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری شرایط را دشوار می‌کند.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با اشاره به لزوم برگزاری مراسم فاطمیه به صورت مجازی، تاکید کرد: برگزاری هر گونه تجمع طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و ستاد کرونا استان تهران ممنوع است و از این رو هیچ گونه تجمعی در ایام فاطمیه در سطح استان مجاز نمی‌باشد، به علاوه کلیه دستگاه‌های ذی ربط بر اساس مسئولیت محوله نسبت به اجرای کامل مصوبه مذکور اقدام و نظارت دارند.
استاندار تهران ادامه داد: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسئولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم حاصل شده و نباید با غفلت و عدم توجه شاهد پیک دیگری باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عراقیها با توسل به امام حسین (ع) کرونا رو صفر کردند ما هم با توسل به who و واکسن بازی هنوز اندر خم یک کوچه ایم .
ضد دين
Iran, Islamic Republic of
.....
خفه خون
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
آهان
پس کرونا فقط توی هیئات میاد نه کنسرت ها و شمال و کیش و قشم و ....