کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره گیری از کرونا به مثابه فرصت در ارائه خدمات حقوقی آنلاین

27 دی 1399 ساعت 9:28


شاید ما هم فکر نمی‌کردیم که در عرض یک سال چنین زندگی ما دچار تغییرات گردد. اکنون به واسطه‌ی رشد و گسترش شیوع بیماری کرونا اکثر مشاغل به فکر بازتعریف سازوکار ارائه خدمات و کالاهای خود افتاده‌اند. در این میان بعضی از مشاغل خدماتی، پیشگام بوده‌اند و با بهره گیری از فرصت به دست آمده به دنبال ایجاد تحول در اذهان مشتریان خود و به تبع آن به فکر ایجاد یک مدل درآمدی متناسب با شرایط بحرانی شیوع کرونا می‌باشند. شاید بتوان مثال آن را حوزه ی فناوری‌های حقوقی دانست که به طور خلاصه به بهره گیری از ظرفیت فناوری اطلاعات در ارائه خدمات حقوقی و قضائی اطلاق می‌شود.

فناوری‌های حقوقی که با هدف تحول آفرینی و ایجاد نوآوری حقوقی و نوآوری قضائی جای پای خود را در میان کسب و کارهای نوآور محکم نموده‌اند توجه سرمایه گذاران فراوانی را در دنیا به خود جلب نموده‌اند. در ایران نیز کسب و کار دادیاب را می‌توان یکی از نمونه‌های موفق فناوری های حقوقی در کشور دانست که با هدف توسعه نوآوری حقوقی به ارائه طیف متنوعی از خدمات حقوقی می‌پردازد. ساز و کار ایجاد دادیاب به نحوی بوده است که هم بنیانگذاران آن که جمعی از اساتید حقوق، وکلای دادگستری و متخصصان فناوری اطلاعات می‌باشند سامانه‌ی هوشمندی را طراحی نموده‌اند که در آن کلیه‌ی افراد که به هر نوع از خدمات حقوقی احتیاج دارند می‌توانند با مراجعه به دادیاب اطمینان خاطر داشته باشند که از خدمات باکیفیت حقوقی استفاده می‌نمایند. دادیاب که در نظام ارائه خدمات خود تکثر را در پیش گرفته است، با مبنا قراردادن شفافیت به عنوان سنگ بنای کسب و کار، کلیه خدمات حقوقی را در یک بازار رقابتی و آزاد در معرض انتخاب و خرید دادجویان و متقاضیان حقوقی قرار داده است.

خدمات حقوقی متنوع در دادیاب در بخش‌های مختلف وبسایت به چشم می‌خورد. در قسمت وکالت که مهمترین مزیت رقابتی دادیاب نیز محسوب می‌شود حدود دویست پرونده حقوقی و کیفری دارای صفحه‌ی اختصاصی خود می‌باشند که افراد با مراجعه به آن می‌توانند قیمت کلیه‌ی خدمات حقوقی و کیفری مرتبط با موضوع تحقیقات مقدماتی و رسیدگی در محاکم را در معرض دید خویش ببینند. افراد به عنوان مثال با انتخاب موضوع پرونده‌ی خود مشاهده می‌نمایند که وکلای بسیاری از پیش نرخ حق‌الوکاله دریافتی برای وکالت در این موضوع را اعلام نموده‌اند و کاربر می‌تواند متعاقب آن با مقایسه‌ی تخصص و نرخ حق‌الوکاله و تعیین بودجه خود برای راهبری حقوقی به بهترین و بهینه‌ترین شکل با وکیل مورد نظر خود ارتباط گیرد و زمینه ملاقات و سپردن پرونده را به وکیل فراهم می‌آورد. همچنین کلیه‌ی دادجویان پیش از انتخاب وکیل می توانند با مشاهده‌ی نظرات موکلان پیشین به طور نسبی نسبت به وکلا شناخت حاصل نمایند.

در کنار موضوع وکالت، دادیاب برای موضوع مشاوره حقوقی نیز ترتیبات ویژه‌ای فراهم نموده است. کلیه کاربران با مراجعه به قسمت مشاوره حقوقی دادیاب امکان مشاوره رایگان و پرسش از وکیل را در کنار دریافت مشاوره‌ی تلفنی دارا می‌باشند. دادیاب که برای مشتریان خود اهمیت فراوانی قائل است در مشاوره‌ی تلفنی نیز تلاش نموده تا پیش از خرید کاربران اطلاعات مفیدی را برای آنها فراهم آورد.

مشاوره وکیل تلفنی دادیاب به شما این امتیاز را می دهد که با بررسی رزومه و هزینه مشاوره حقوقی تلفنی اعلامی به انتخاب هریک از آنها بپردازید و با پرداخت حق‌المشاوره در منزل و با راحتی به اخذ مشاوره از آنها اقدام کنید. تمامی مشاوران سامانه دادیاب وکیل ، کاراموز وکالت و یا مشاوران متخصص حقوقی دارای رزومه عالی هستند که مطمعن باشید از انتخاب آنها پشیمان نخواهید شد. در صورتی که پس از دریافت مشاوره، از مشاوره دریافتی رضایت نداشتید می توانید یا مبلغ پرداختی را دریافت کنید و یا با وکلای دیگر مجموعه و یا مدیر بخش وکالت یا مشاوره دادیاب به نحو اختصاصی مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید. هزینه مشاوره حقوقی تلفنی دادیاب را مشاوران مجموعه تعیین می کنند و دادیاب در این امر هیچ دخالتی ندارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن سابقه آنها و باتوجه به بودجه‌ای که دارید به انتخاب هریک از آنها بپردازید و پایین یا بالا بودن نرخ آنها به معنای ضعیف بودن یا قوی بودن آنها در تخصص اعلامیشان نیست چرا که مشاوران ما با در نظر گرفتن تعرفه اعلامی قوه قضائیه به تعیین میزان حق‎المشاوره خود می‌پردازند.

به غیر از خدمات وکالت و مشاوره حقوقی، قسمت ویژه‌های دادیاب نیز به ارائه بسته‌های حقوقی متنوع می‌پردازد که متناسب با چالش‌های روز و اتفاقات روزمره تعیین می‌گردند که شاید بتوان نمونه‌هایی از آن را بسته ویژه اعمال فورس ماجور در ایام کرونا و همچنین بسته راه اندازی کسب و کار بر شمرد. برای اینکه بتوانید از خدمات حقوقی دادیاب از جمله: خدمات وکالتی، استفاده از بسته‌های ویژه، خدمات مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره حقوقی تلفنی استفاده نمایید به آدرس https://www.daadyab.com/ مراجعه نمایید.

در کنار موضوعات فوق کلیه کاربران دادیاب همواره امکان ارتباط مستقیم و پرسش خصوصی از وکلا و مشاوران خقوقی سامانه را دارند و متخصصان دادیاب نیز با ارائه مستمر اطلاعات حقوقی مفید و کاربردی در قسمت وبلاگ دادیاب و در شبکه‌های اجتماعی این کسب و کار حوزه فناوری حقوقی، در صدد ایجاد آگاهی حقوقی برای افراد جامعه می‌باشند. در صورت نیاز به خدمات حقوقی در این ایام، شاید بتوان دادیاب را نمونه‌ی خوبی از کسب و کارهایی دانست که به جای تهدید دانستن کرونا، آن را به فرصت تبدیل نموده وکسب وکار خود را در این دوران رواج داده‌اند.


کد مطلب: 751674

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751674/بهره-گیری-کرونا-مثابه-فرصت-ارائه-خدمات-حقوقی-آنلاین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com