سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

قالیباف: تقویت بنیه دفاعی کشور ضروری است

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب: 751613
تقویت بنیه دفاعی کشور و مباحث بودجه‌ای وزارت دفاع در سال ۱۴۰۰ ازجمله مباحث مطرح در دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ریاست مجلس بود.
قالیباف: تقویت بنیه دفاعی کشور ضروری است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خانه ملت، بابک نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از دیدار وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونان و جمعی از مسئولان ارشد وزارت دفاع با ریاست مجلس شورای اسلامی خبر داد.

نگاهداری بیان کرد: در این دیدار امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع، گزارشی از آخرین پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور در حوزه‌های هوافضا، پدافند هوایی، صنایع موشکی، ارتقای حوزه‌ی فناوری‌های نوین، صنایع اپتیکی و دریایی ارائه کرد.

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: ریاست مجلس ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهید محسن فخری زاده و بیان مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و اثرگذار آن شهید والامقام، حمایت مجلس شورای اسلامی از تداوم و توسعه‌ی برنامه‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی تحت راهبری این دانشمند شهید را مورد تاکید قرار دادند.

نگاهداری همچنین بیان کرد: تقویت بنیه دفاعی کشور و مباحث بودجه‌ای وزارت دفاع در سال ۱۴۰۰ ازجمله مباحث مطرح در این جلسه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *