پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۷

عارف: اولویت اصلی ما رفع تحریم‌های ظالمانه است

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 751610
امروز اولویت اصلی ما عبور از تروریسم اقتصادی و رفع تحریم‌های ظالمانه است و هر حرکتی که این مهم را به تعویق بیندازد، هم‌راستا با تحرکات صهیونیست‌ها و ترامپیسم است.
عارف: اولویت اصلی ما رفع تحریم‌های ظالمانه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان که صبح امروز برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به شکست ترامپ در انتخابات آمریکا و برکناری او از قدرت، اظهار داشت: امروز در آستانه شرایطی قرار داریم که جهان از شرارت‌های فردی در حال رهایی است و امروز اولویت اصلی ما عبور از تروریسم اقتصادی و رفع تحریم‌های ظالمانه است و هر حرکتی که این مهم را به تعویق بیندازد، هم‌راستا با تحرکات صهیونیست‌ها و ترامپیسم است.

وی افزود: در عرصه سیاستی خارجی باید از رفتنِ آن ضدحقوقِ بین الملل خوشحال باشیم ولی هم‌چنین نباید از وسوسه دشمنان و خنانسان منطقه ای غافل بود و باید اتحاد ایران و کشورهای منطقه بازسازی شود و نقشه‌های رژیم صهیونسیتی در نطفه خفه شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر شان کرد: این‌روزها با کرونا مواجه هستیم و از زحمات کادر درمانی و تلاش دانشمندان برای غلبه بر این ویروس تشکر می کنم و اولویت اصلی نیز باید حراست از جان مردم عزیز باشد.

عارف گفت: هم‌چنین نگرانی خود را از وضع معیشت مردم اعلام می‌کنم و بیشترین آسیب از جنگ اقتصادی دشمن متوجه قشر آسیب‌پذیر بوده و باید برای کاهش فقر و حل مشکلات مردم اقدامی شود و گام‌های جدی برداشته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سعی کن اولویت شما بی اثر کردن تحریم ها باشد عارف جان...
Iran, Islamic Republic of
چند ساله اولویت شما رفع تحریم ظالمانه است
اما با مدیریت شما تحریم ها کمتر که نشد هیچ بیشتر هم شد
لطفا دیگه دست از سر ملت و کشور بردارید
Iran, Islamic Republic of
دولت روحانی از سال 1392 تاکنون کنترلی بر قیمت‌های بازار ندارد
Iran, Islamic Republic of
مشکل اصلی مردم و کشور به خاطر سیایت های نادرست، غلط و اشتباه روحانی و ظریف بوده است.
Iran, Islamic Republic of
تمام مدیران دولت روحانی باید از مردم ایران عذرخواهی کنند.
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
....