کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گزارش ویژه از معرفی بهترین مرکز اموزش تخصصی تحلیل تکنیکال در کشور

25 دی 1399 ساعت 17:04


 

امروز قصد داریم به مقوله اموزش تحلیل تکنیکال و همچنین معرفی بهترین مرکز اموزش تحلیل تکنیکال در کشور بپردازیم .

تحلیل تکنیکال روشی برای پیش‌بینی قیمت در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است. در این روش تحلیل از طریق بررسی تغییرات و نوسان‌های قیمت‌ها ، حجم معاملات ، عرضه و تقاضا  می‌توان وضعیت قیمت‌ها در آینده را پیش‌بینی کرد. تحلیلگران تکنیکال ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه‌گیری نمی‌کنند، در عوض از نمودارها و ابزارهای دیگر برای شناسایی الگوهایی که می‌تواند فعالیت آتی سهم را پیش‌بینی کند، بهره می‌جویند.  این روش تحلیل در بازار ارزهای خارجی ( فارکس ) ، بازارهای بورس اوراق بهادار و بازار طلا و دیگر فلزات گرانبها و بازار نوظهور رمز ارزها کاربرد بسیار دارد .

معرفی بهترین موسسه اموزش تحلیل تکنیکال در کشور
طی بررسی های گسترده در موسسات اموزشی در سطح کشور با موسسه اموزش عالی سهامیر آشنا شدیم که امروز بعنوان برترین مرکز اموزش تخصصی تحلیل تکنیکال در کشور و در این گزارش تعیین شده است . در ادامه همراه ما باشید ....

موسسه اموزش عالی سهامیر از سال 1371 تا کنون بطور وسیع و متمرکز در بازارهای مالی و سرمایه گذاری فعالیت داشته و تا کنون توانسته بالغ بر 17000 سرمایه گذار ، تحلیلگر و معامله گر را در کشور و خارج از کشور تربیت کند ، سهامیر با دارا بودن بیش از 20 شعبه داخلی و خارجی ، همچنین بیش از 120 نفر اعضای هیئت علمی بعنوان برترین اموزشگاه مورد تایید کاربران شناخته شده است . برخی از مزایای این اموزشگاه عبارت است از :
  1.   30 سال سایقه حضور در بازار سرمایه

    2- مباحث اموزشی پیشرفته و انحصاری

    3- اموزش حضوری و انلاین و آفلاین تحت 3 پلتفرم

    4- اموزش آکادمیک و ترمیک

    5- آموزش فشرده ویژه متقاضیان شهرستانی

    6- پشتیبانی و نظارت مستقیم بر عملکرد دانشپذیران

    7-اعطای گواهینامه پایان دوره

    و ...
در حوزه اموزش تحلیل تکنیکال این موسسه دارای بالاترین سطح اموزش تحلیلگری و معامله گری در کشور میباشد از طرفی این موسسه از بنیانگذاران سبک کوادرانت ، کوچینگ مالی ، تحلیل تکنیکال مرکب در کشور بوده است .

نتیجه گیری:
در نهایت پیشنهاد ما به علاقه مندان بازار سرمایه استفاده از خدمات اموزش تحلیل تکنیکال در موسسه سهامیر میباشد ... بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با این موسسه اموزشی میتوانید به وب سایت رسمی سهامیر به نشانی sahamir-ac.com مراجعه نمایید .


کد مطلب: 751580

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751580/گزارش-ویژه-معرفی-بهترین-مرکز-اموزش-تخصصی-تحلیل-تکنیکال-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com