پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عدم تامین نیاز مصرف کنندگان نشان از اخلال در مدیریت مصرف است نه تولید کننده

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 751540
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: ما معتقدیم اگر هر بخشی به مسئولین آن بخش سپرده شود بهتر میتوان بازار را کنترل کرد و تصمیمات فعلی خروجی مناسبی نداشته است و اینکه چرا فولاد به مصرف کنندگان واقعی ما نمیرسد سوال خودمان نیز هست.
عدم تامین نیاز مصرف کنندگان نشان از اخلال در مدیریت مصرف است نه تولید کننده
حمید‌رضا عظیمیان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت «سالروز افتتاح فولاد مبارکه» گفت:  مصرف عادی گاز در شرایط عادی 10 میلیون متر مکعب است ولی در شرایط فعلی به پنج میلیون مترمکعب رسیده و امکان سوخت جایگزین در شرایط آلودگی هوا را نداریم و این امر باعث کاهش تولید فولاد مبارکه شده است.
 
وی با بیان اینکه در تعیین قیمت ورق صد در صد تابع تصمیمات دولت هستیم، گفت: در این حوزه منافع خاصی نداریم و زمانی که نحوه فروش اعلام شد وزارت صمت تصمیم گرفت همه محصولات داخل بورس گذاشته شود و این تخلفی از سوی فولاد نبوده اما این تصمیم گیری ها سبب کاهش قیمت ها نشده است.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان تصریح کرد: ما معتقدیم اگر هر بخشی به مسئولین آن بخش سپرده شود بهتر میتوان بازار را کنترل کرد و تصمیمات فعلی خروجی مناسبی نداشته است و اینکه چرا فولاد به مصرف کنندگان واقعی ما نمیرسد سوال خودمان نیز هست. عدم تامین نیاز مصرف کنندگان نشان از اخلال در مدیریت مصرف است نه تولید کننده.

عظیمیان پیرامون مشکلات تعاونی مسکن برای پرسنل این شرکت گفت: تعاونی مسکن جدای از فولاد مبارکه است و مدیریت دخالتی در این داستان ندارد، اتفاقی که در تعاونی مسکن افتاده است ابهامات زیادی دارد چراکه زمینی که خریداری شده است کاربری غیر از مسکونی دارد و این ابهامات باید برطرف شود تا مشکلات حل شود.

وی افزود: تعاونی مسکن این شرکت در سال های گذشته از خیلی از امتیاز ها بهرمند شده و این روش مدیریت بوده است و این سیاست تغییر نداشته است و ما حامی پرسنل خود هستیم.

وزارت صمت بر اساس سامانه «بهین یاب»، برای هر شرکت سهمیه تعیین میکند و اگر هرشخص، بورس خریداری کرد ما طبق قانون فولاد در اختیار سهامداران قرار می‌دهیم.

عظیمیان تاکید کرد: فولاد کرمان رقیب فولاد مبارکه نیست و تنها شرکتی که تولید ورق انجام میدهد فولاد مبارکه است و ما در کشور بی رقیب هستیم و تمام حلقه های زنجیره را در خود جای داده ایم و ما در خانواده فولادی کشور به یکدیگر با چشم رقیب نگاه نمی‌کنیم.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *