کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حمایت باشگاه پرسپولیس از گل‌محمدی

25 دی 1399 ساعت 8:42

باشگاه پرسپولیس در پی اتفاقات و حواشی اخیر اطلاعیه‌ای را صادر و عنوان کرد که حامی کامل کادر فنی و بازیکنان هستیم.


به گزارش جهان نیوز، باشگاه پرسپولیس در پی حواشی اخیر این باشگاه و اختلافات بین یحیی گل‌محمدی و مهدی رسول‌پناه اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

《شایعاتی مبنی بر برگزاری جلسه فوق‌العاده اعضای هیات مدیره باشگاه در فضای رسانه‌ای و فضای مجازی مطرح شده که این شایعات کذب محض است و تکذیب می‌شود.
بنای مدیریت باشگاه حمایت کامل و قاطع از یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم و همچنین سایر اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم پرسپولیس است. نکته عجیب اینجاست که برخی از رسانه‌های رسمی کشور همسو با رسانه‌های غیررسمی و فعال در فضای مجازی به انتشار شایعاتی دست زدند که پایه و اساسی واقعی ندارد.
انتظار می‌رود که رسانه‌ها همچون گذشته ضمن احترام به حقوق معنوی باشگاه پرسپولیس و هواداران عزیز آن، به انتشار اخبار صحیح بپردازند و مثل طرفداران فهیم پرسپولیس، اخبار موثق را از رسانه‌های رسمی باشگاه پیگیر شوند.》

باشگاه پرسپولیس در حالی این مطلب را عنوان کرد که یحیی گل‌محمدی دو روز پیش و پس از شهرآورد نود و دوم پایتخت که با تساوی ۲ بر ۲ همراه بود، صحبت‌های تندی را علیه مهدی رسول‌پناه عنوان کرد و اعلام کرد که در صورتی که رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه و رییس هیات مدیره تا ۴۸ ساعت استعفا ندهد، حضورش در پرسپولیس عواقبی را در پی‌ خواهد داشت.


کد مطلب: 751515

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751515/حمایت-باشگاه-پرسپولیس-گل-محمدی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com