جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۳

آمریکا آستان قدس و تولیدکننده واکسن ایرانی کرونا را تحریم کرد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰
کد مطلب: 751496
وزارت خزانه‌داری آمریکا اسامی ۲ فرد و ۱۶ نهاد ایرانی از جمله شرکت تولیدکننده واکسن کرونا در ایران را تحریم کرد.
آمریکا تولیدکننده واکسن ایرانی کرونا را تحریم کرد
به گزارش جهان نيوز،وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز چهارشنبه (۲۴ دی‌ماه) چند شخص و نهاد ایرانی را در فهرست تحریم‌ها قرار داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در شرایطی که تنها چند روز به پایان ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» باقی مانده اسامی ۲ فرد و ۱۶ نهاد ایرانی را به فهرست  «اتباع  و افراد خاص  تحریم شده» (SDN) این وزارتخانه اضافه کرد.آستان قدس رضوی و موسسه دانش بنیان برکت از جمله نهادهایی هستند که در این فهرست قرار گرفته‌اند. موسسه برکت نهاد تولیدکننده واکسن ایرانی کرونا است.

شرکت تولید نیروی برق آبادان، آستان قدس رضوی، موسسه دانش بنیان برکت، شرکت کمباین سازی ایران، شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران، موسسه حسابرسی مفید راهبر، شرکت مسکن و عمران قدس رضوی، شرکت معادن قدس رضوی، شرکت کاشی سنتی قدس رضوی، شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی، سازمان اقتصادی رضوی، شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی، شرکت توسعه نفت و گاز رضوی، شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی، شرکت شهاب خودرو و شرکت توسعه حفاری تدبیرنهادهایی هستند که در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
 
در حال تکمیل...
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تحریم‌های آمریکا موجب افزایش تنش در سطح بین‌الملل می‌شود
Iran, Islamic Republic of
وزارت خزانه‌داری آمریکا جنایتکار شماره یک کسانی را تحریم کرده است و تحریم می کند همان کسانی هستند با تروریست های القاعده، داعش، تکفیری ها و دیگر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش با مبارزه می کنند و جنگ می کنند.
Iran, Islamic Republic of
از کی واکسن کاربرد نظامی پیدا کرده است!