پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تغییر در مدیریت ایسکانیوز/ محجوب جایگزین رجبی شد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 751469
در حکمی از سوی دکتر جهان‌بین، سید امیر محجوب به عنوان سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) منصوب شد.
به گزارش جهان نيوز، دکتر فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد، در حکمی سید امیر محجوب را به سمت سرپرست مجموعه ایسکانیوز منصوب کرد. پیش از این مهندس علی رجبی مدیرعامل این مجموعه خبری بود.

متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای امیر محجوب

با سلام و تحیات؛
ضمن قدردانی از زحمات و مساعی برادر عزیزم جناب آقای مهندس علی رجبی و اقدامات ارزشمند ایشان برای قرار گرفتن مجموعه ایسکانیوز در ریل تغییرات رویکردی جدید در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و نظر به لزوم تحول در این مجموعه در ادامه مسیر، جنابعالی را که متصف به تعهد و خلاقیت بوده و دارای دانش و تجارب لازم هستید به عنوان سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز) منصوب می‌کنم. انتظار می‌رود این باشگاه در عین توجه به استعداد یابی و نخبه پروری در عرصه رسانه، بستری مناسب برای فعالیت‌های جدی دانشجویی باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، در عداد مجموعه‌های فکری و اندیشه‌ای و فرهنگی مؤثر و برتر رسانه‌ای قرار گیرد و با دوری از هر نوع رفتار جناحی، در تحریف زدایی از انقلاب اسلامی و نظام مقدس برآمده از آن یعنی جمهوری اسلامی موفق بوده و موجبات قوی شدن در فضای مجازی را فراهم نماید.

فرزاد جهان بین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *