جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

عذرخواهی که خود درس اخلاق بود

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 751468
حجت الاسلام حامد کاشانی در صفحه شخصی خود در توییتر به عذرخواهی حجت الاسلام صدیقی از بیان مطلبی درباره آیت الله مصباح واکنش نشان داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دبیر
Germany


ولی اقایان این همه مسخره کردن واین همه خون دل خوردن بچه مذهبی ها را جه کسی پاسخ خواهد داد
محسن
Iran, Islamic Republic of
بچه مذهبی ها گاهی با نرم از بغل و گاهی جدی مفاهیم ناب اسلام محمدی را در جامعه پیاده کنند.
مسخره کن ها همیشه هستند!
Iran, Islamic Republic of
کسانی که مسخره می کنند همیشه هستند و هر چیزی رو مسخره می کنند الان هم کسی منکر موضوع نشده
هر کس کمترین اطلاعاتی از مرگ و عوالم بعد از اون داشته باشه - حتی مثلاً چند قسمت از مجموعه زندگی پس از زندگی رو که مصاحبه با افرادی بود تجربه مرگ موقت رو داشتن- به خوبی می دونه که تصرف روح در جسم توسط افراد صالح بعد از مرگشون چیز عجیبی نیست و بارها و بارها برای اولیاء الهی اتفاق افتاده
همانطور که آقای صدیقی شجاعانه عذرخواهی کرد کرامات این علامه متقی خیلی بیشتر از اینه که در حد بیان یک چشم باز کردن بعد از مرگ باشه
سروش
Iran, Islamic Republic of
علاوه بر درس اخلاق درس جریان شناسی هم با این عذرخواهی به ما یاد داد.
حسین
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها با نقل استاد صدیقی موج سواری کردند استاد اجازه نداد آنان به حملات خودشان ادامه دهند آن دشمنان انقدر حقیر بودند که هیچ اشاره ای به عذرخواهی استاد نکردند همین نشان می دهد قصدشان فقط تمسخر و تخریب بوده است، اصلا درستی یا نادرستی موضوع برایشان مهم نبوده است.
فهیم
Iran, Islamic Republic of
وواقعا برای امثال عبدی اصلا صحت کرامت داشتن یا نداشتن کسی مهم نیست انان فقط می خواهند خودشان و منطق خودشان را معیار قرار دهند و آنرا بر جامعه تحمیل کنند.