کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با تبلیغات دیجیتال درآمد سایت خود را چندین برابر کنید!

24 دی 1399 ساعت 0:03


این روزها به هر طرف که نگاه کنیم، فراگیری استفاده از ابزار و رسانه‌های دیجیتال به چشم می‌آیند. در چنین شرایطی، مبحث تبلیغات را نمی‌توان از این رسانه‌ها جدا کرد زیرا در این صورت تبلیغات، بخش بزرگی از تاثیرگذاری و موفقیت‌اش را از دست خواهد داد. تبلیغات دیجیتال انواع مختلفی دارد و متداول‌ترین آن‌ها تبلیغات در فضای وب‌سایت‌هاست. تبلیغات نیتیو یا همسان نمونه‌ای از تبلیغات در وب‌سایت‌هاست که به وسیله یکپارچه‌سازی خود با قالب وب‌سایتی که در آن قرار می‌گیرد، تجربه بصری خوبی برای کاربران رقم می‌زند. اما مزیت دیگری که این نوع تبلیغات را برای صاحبان وب‌سایت‌ها جذاب‌تر می‌کند، امکان کسب درآمد از آن‌هاست.
 
تعریف تبلیغات نیتیو

 تبلیغات نیتیو (Ads Native) یا همسان نوعی از تبلیغات آنلاین است که با همانندسازی ظاهر تبلیغ با رابط کاربری و نمایش در مرتبط‌ترین ر سانه‌ها، اثربخشی بیشتری را در دنیای تبلیغات دیجیتال برای شما به همراه دارد. این تبلیغات در هر پلتفرمی باشند، به‌صورت همگون و هماهنگ با محتوای همان پلتفرم نمایش داده می‌شوند. حال این قالب می‌تواند محتوای متنی، صوتی و یا تصویری باشد. بزرگترین مزیت این شکل تبلیغات این است که تجربه کاربر را در هنگام استفاده از وب‌سایت یا برنامه‌ای که در آن مشغول فعالیت است، مختل نمی‌کند زیرا این همانندسازی ظاهری، صورت تبلیغاتی بودن آن را از بین می‌برد. 

 حال که می‌دانید تبلیغات نیتیو چیست و با مزایای آن آشنا شدید، می‌توانید درباره بهترین ارائه‌دهندگان این نوع تبلیغات تحقیق کنید و پس از اجرای آن، از این راه درآمد کسب نمایید.
 
برخی از مزایای تبلیغات نیتیو  
کسب درآمد از تبلیغات دیجیتال

اگر می‌خواهید از تبلیغات دیجیتال درآمد کسب کنید، از تبلیغات نیتیو یا همسان در سایت خود استفاده نمایید. تبلیغات نیتیو قابلیت قرارگیری در انواع وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌ها را دارند. مثلا در وب‌سایتی خبری که کاربران درحال مطالعه محتوای متنی آن هستند و یا در پلتفرم‌های تماشای ویدئو که کاربران زیادی در آن به تماشای آنلاین ویدئو می‌پردازند. در این‌صورت یک نوع از کسب درآمد از سایت می‌تواند در ازای کلیک کاربر بر روی تبلیغ همسان باشد. مشارکت در چنین تبلیغاتی معمولا گسترده است و صاحب این بستر تبلیغاتی می‌تواند با بهبود رسانه خود، درآمد حاصل از این کار را افزایش دهد.

کسب درآمد از سایت یکی از بهترین شیوه‌های کسب درآمد از فضای اینترنت است. با استفاده از پلتفرم مناسب تبلیغات آنلاین می‌توانید این کار را به سادگی انجام دهید. کاری که یک پلتفرم مناسب تبلیغات در وب‌سایت انجام می‌دهد، ایجاد رابط کاربری مناسب و قرار دادن محتوای تبلیغاتی بر اساس رفتار کاربران در سایت است. نتیجه این روش، جذب افراد به محتوا بر اساس علایقشان خواهد بود.
 
پلتفرم تبلیغات دیجیتال مدیااد

برای خلق تبلیغات موثر در فضای رقابتی آنلاین باید از شبکه هوشمند تبلیغات دیجیتال استفاده کنید تا از اثربخش بودن تلاش‌های خود در این راه اطمینان پیدا کنید. شبکه تبلیغات دیجیتال مدیااد با تجربه حرفه‌ای در زمینه تبلیغات کسب‌وکارها در وب‌سایت‌های ایرانی به شما کمک می‌کند تا از متنوع‌ترین وبسایت‌ها ترافیکی باکیفیت به دست آورید و با هدفمندی تبلیغات اینترنتی، مخاطب خود را به صفحه مورد نظرتان جلب کنید. ورود به پنل مدیااد و مشاوره با مدیر کمپین تبلیغاتی می‌تواند به آسانی به شما در راه تحلیل رفتار کاربران آنلاین و بهینه‌سازی کمپین تبلیغاتی خود کمک کند.
 
مزایای استفاده از پلتفرم مناسب تبلیغات دیجیتال


کد مطلب: 751376

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751376/تبلیغات-دیجیتال-درآمد-خود-چندین-برابر-کنید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com