جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۳

پناهیان: باید درد اصلی ایام فاطمیه شناسایی شود/ مردم باید از طرز بیان منافقین آگاه شوند

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 751315
باید درد اصلی ایام فاطمیه شناسایی شود که آن هم چیزی جز غریب گذاشتن دختر پیامبر (ص) در مدینه نیست.
پناهیان: مردم باید از طرز بیان منافقین آگاه شوند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، حجت الاسلام پناهیان در اولین همایش مجازی منبری‌های جوان هیئت‌های سراسر کشور، با اشاره به اینکه در مرحله اول باید در راستای شناخت دشمنان حضرت زهرا (س) تلاش کنیم، اظهار کرد: باید درد اصلی ایام فاطمیه شناسایی شود که آن هم چیزی جز غریب گذاشتن دختر پیامبر (ص) در مدینه نیست.

پناهیان با اشاره به اینکه باید جریان‌سازی در جامعه را از همین محافل هیئتی آغاز کنیم، عنوان کرد: جامعه ما باید در مقابل رسانه مصون باشد و حرف دیگران را به آسانی نپذیرد؛ در زمان حضرت زهرا (س) دشمنان این کار را انجام دادند و با جمله «پیامبران ارث باقی نمی‌گذارند»، فدک را از حضرت زهرا (س) گرفتند.

وی با بیان اینکه مردم باید تکنیک‌های رسانه‌ای را بشناسند تا از شر آن‌ها در امان بمانند، خاطرنشان کرد: اگر مردم از طرز بیان منافقین آگاه شوند دیگر در دام آن‌ها گرفتار نخواهند شد.

پناهیان در پایان گفت: حضرت زهرا (س) در آن زمان در مقابل همگان ایستادگی کردند و تمام جامعه را درگیر مسئله کردند. این موضوعات باید در جامعه شناسانده شود تا بتوانیم شاهد یک جریان سازی مطلوب باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد عزیز
Denmark
...
Iran, Islamic Republic of
درود بر عمار زمان