سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

تولید فرش ماشینی

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب: 751301
فرش های ماشینی شرکت امیران با ظرافت بالا و بافت ریز و دستباف گونه در انواع طرح های جدید و مدرن با استفاده از الیاف ۱۰۰ درصد اکریلیک هیت ست شده تهیه میگردد این در حالی است که می توان گفت مهم ترین عامل در تعیین کیفیت، دوام و قیمت فرش ماشینی، نوع الیاف به کار رفته در آن می‌باشد که در مجموعه فرش امیران استفاده از الیاف ممتاز و با کیفیت اکریلیک و همچنین تراکم بالای فرش ها، باعث افزایش طول عمر و پایداری محصولات می شود. این بدین معناست که سال ها بعد از خرید، فرش به همان زیبایی است که در هنگام خرید نظر شما را جلب کرده بود و همچنان در خانه شما خودنمایی خواهد کرد. فرش امیران با تولید انواع تابلو فرش، فرش 700 شانه ، فرش 1200 شانه گل برجسته، فرش 1200 شانه ساده، فرش مدرن و فانتزی، فرش وینتیج و فرش چهل تکه و انواع تابلو فرش ها تمام نیاز شما هموطنان عزیز با هر سلیقه را برآورده می سازد. کلیه محصولات فرش امیران دارای علامت استاندارد ملی ایران و استانداردهای جهانی بوده که این نتیجه ی آزمایشگاه های مجهز و تضمین کیفیت و مهندسین مجرب و متخصصین تولید که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند می باشد.



راهنمای خرید اینترنتی فرش از سایت فرش امیران
برای خرید آنلاین فرش  لازم است در منو قسمت محصولات مراجعه کرده در تمام دسته بندی های مورد نیاز برای شما آورده شده است که میتوانید هر دسه بندی را انتخاب نموده و وارد شوید.  در داخل هر دسته بندی محصولات مرتبط با آن وجود دارد که با کلیک بر روی محصول خود میتوانید تصاویر عکاسی شده از فرش و رنگبندی های آن دیدن نمایید.  در صورت وجود قالیچه های محصول در پایین صفحه محصول لینک قالیچه های آن قرار دارد درصورت نیاز میتوانید از طرح های قالیچه ها نیز دیدن نمایید. برای سرعت بخشیدن به انتخاب اگر هدفمند وارد سایت فرش امیران شوید ، موتور جست و جو به شما کمک خواهد کرد . برای مثال اگر خواهان خرید فرش های ماشینی 1200 شانه هستید . در موتور جست و جو عبارت 1200 شانه را سرچ کنید.

سرچ مواردی از قبیل رنگ ، طرح ، تراکم و ... نیز می تواند به جست و جو سرعت ببخشد . بعد از انتخاب طرح مدنظر میتوانید از طریق راههای ارتباطی با فرش امیران و آیکن واتساپ سفارش خود را ثبت نمایید.

 در قسمت بلاگ می توانید اطلاعات مفیدی در رابطه با فرش های ماشینی بدست آورید . قسمت گالری نمایی از دکوراسیون منازل مشتریان ، تصاویر برتر کلکسیون های فرش امیران به همراه تصاویر کارخانه و خط تولید ارائه می دهد . اطلاعات تماس و آدرس کارخانه نیز در پایین وب سایت قابل رویت می باشد .

از مزایای خرید آنلاین فرش می توان به صرفه جویی در زمان اشاره کرد با خرید اینترنتی شما دیگر مجبور نیستید وقت خود را در ترافیک و شلوغی سپری کنید بلکه در کمترین زمان ممکن فرش مورد نیاز خود را سفارش دهید. شرایطی که برای هموطنان عزیز فراهم شده باعث شده تا فرش ماشینی خود را با ارسال رایگان و ضمانت کتبی فرش خود را تحویل گیرند.

خرید فرش ماشینی کاشان با برند فرش امیران و ارسال سریع آن بصورت رایگان برای تمام مشتریان اعم از فروش آنلاین فرش و حضوری فراهم است.

مشتریانی که درخواست فرش در سایز های سفارشی همچون قالیچه، کناره و سایز های غیر استاندارد فرش را دارند در صورت عدم موجود بودن سایز یا رنگ و طرح فرش در کارخانه فرش امیران ارسال فرش زمان بیشتری خواهد برد.
 

خرید قسطی فرش از نمایندگی های فرش امیران
شرکت فرش امیران در راستای ارائه خدمات به مشتریان عزیز نمایندگی های انحصاری مختلف در سرتاسر ایران دایر کرده است. خریداران محترم می توانند با مراجعه حضوری و بازدید از طرح های متنوع و بسیار زیبای فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه ساده و فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گل برجسته با اطمینان خاطر فرش خود را انتخاب نمایید.
نمایندگی های انحصاری فرش امیران در شهرهای سنندج، زنجان، ساری و آران و بیدگل آماده خدمت به شما عزیزان می باشند. همچنین شما مشتریان عزیز با خرید فرش از نمایندگی های ما می توانید از طرح فروش قسطی فرش و طرح های تخفیفی نیز بهره مند شوید .
 
چرا از فرش امیران خرید کنیم؟
شرکت فرش امیران با بکارگیری مدرن ترین دستگاه های روز دنیا محصولات خود را با بهترین الیاف اکرلیک هیت ست در سایز و طرح های مختلف با برند فرش امیران تولید و عرضه میکند و در راستای ارتقا سطح مشتری مداری  به همراه تمام محصولات خود ضمانت نامه کتبی ۶۰ ماهه ثبتی شرکت را همراه با فرش برای شما عزیزان ارسال میکند.

باشد که خرید فرش ماشینی امیران و  با ارسال سریع  و به موقع آن، رضایت، اطمینان و سهولت در خرید برای شما مشتریان عزیز بیش از پیش حاصل گردد.
 

مشاوره رایگان فرش
شما همچنین میتوانید برای انتخاب درست فرش متناسب با دکوراسیون منزل خود و خرید آسانتر و هر گونه مشکل در فرایند خرید فرش از مشاوره کارشناسان ما از طریق تلگرام، واتساپ، اینستا و …  برقراری تماس تلفنی با شماره های شرکت بهره مند شوید.
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *