شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۴

ذوق زدگی‌ دولت سعودی از تروریست خواندن انصارالله

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 751256
دولت سعودی در بیانیه‌ای از تروریستی خواندن جنبش انصارالله یمن از سوی آمریکا، به گرمی استقبال کرد.
ذوق زدگی‌ دولت سعودی از تروریست خواندن انصارالله
به گزارش جهان نيوز، وزارت خارجه عربستان سعودی امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای از تصمیم دولت آمریکا برای تروریستی خواند جنبش انصارالله یمن استقبال کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سعودی (واس)، دولت ریاض در این بیانیه مدعی شد که اقدام آمریکا موجب خواهد شد تا یمنی‌ها به میز مذاکره بازگردند و دست از اقدامات خود بردارند.

وزارت خارجه دولت سعودی، بار دیگر ادعا کرد که جنبش انصارالله به نیابت از ایران، موجب وخیم شدن شرایط انسانی در یمن شده و تهدیدی برای صلح و امنیت و اقتصاد جهانی است.

در این بیانیه همچنین ابراز امیدواری شده است که تروریستی خواندن جنبش انصارالله و چند تن از شخصیت‌های این جنبش، موجب عدم دستیابی نیروهای یمنی به موشک و پهپادها و سلاح‌های پیشرفته شود و همراستا روند سیاسی برای پایان جنگ را تقویت کند و آن‌ها را به پای میز مذاکره بیاورد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که امروز (دوشنبه به وقت تهران) به نقل از پامپئو منتشر کرد، گفت: «قصد دارم سه رهبر انصارالله، عبدالملک الحوثی، عبدالخالق بدرالدین الحوثی و عبدالله یحیی الحکیم را به عنوان تروریست‌های جهانی اعلام کنم».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عربستان سعودی مادر همه گروه های تروریستی است.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از ابتدا به همراه رژیم صهیونیستی و با پول عربستان سعودی مسئول ترور دانشمندان ایرانی بوده است
Iran, Islamic Republic of
تروریست خواندن انصارالله بخاطر سرپوش گذاشتن به جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی خودشان در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان و به ویژه درجنگ یمن بوده است.
Iran, Islamic Republic of
گویا دولت بایدن ادعای تروریستی بودن انصارالله که در زمان ترامپ صورت گرفته بود را لغو کرده است .