شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

گل‌محمدی: رسول پناه به ما پوزخند می‌زند

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب: 751247
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم و نیمه دوم هم جبران کردیم و می توانستیم برنده شویم.
گل‌محمدی: رسول پناه به ما پوزخند می‌زند
به گزارش جهان نيوز، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی دو بر دو دربی 94 پایتخت اظهار داشت: فکر می‌کنم  پس از گل خوردن بازی را در اختیار گرفتیم و موقعیت های زیادی هم برای گلزنی داشتیم. نیمه دوم هم جبران کردیم و می توانستیم برنده شویم اما از موقعیت ها به خوبی استفاده نکردیم. از شش قدم نتوانستیم گل بزنیم.

* در یک لحظه نتوانستیم تمرکز داشته باشید
وی افزود: از لحاظ فوتبالی و ایجاد موقعیت حق مان برد بود و می توانستیم بازی را با اختلاف بیشتر از یک گل ببریم اما در یک لحظه در وقت اضافی نتوانستیم تمرکز داشته باشیم. مهدی قائدی هم بازیکن تاثیرگذار و تمام کننده ای در اینجور بازی ها است.

* اتفاقات برای پرسپولیس قبل از فینال برای تضعیف ما بود
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تیمش پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی نرسیده گفت: متأسفانه قبل از بازی فینال اتفاق‌هایی افتاد که برنامه‌ریزی شده و برای تضعیف پرسپولیس بود من این مسائل را در لفافه نمی‌گویم و مشخص است بازیکنانی که از تیم ما جدا شدند اراده‌ای برای حس آنها وجود نداشت. رسول‌پناه سرپرست سابق باشگاه و هیأت مدیره مسبب این اتفاق بودند وقتی نفرات جدا شدند بازیکنانی را در جذب کردند که تأثیری در نتایج پرسپولیس ندارند.

* رسول پناه هست و به ریش ما می خندد
گل‌محمدی خاطرنشان کرد:‌ این مسائل هنوز هم ادامه دارد رسول‌پناه در هیأت مدیره باقی مانده و به ریش همه می‌خندد. این تیم متعلق به 40-50 میلیون هوادار است و تأسف‌آور است که این بلاها را سرش آوردند.

* کرمانشاهی می توانست غلامی را اخراج کند
وی درباره عملکرد رضا کرمانشاهی در این مسابقه عنوان کرد: کرمانشاهی خیلی خوب بازی را قضاوت  و مدیریت کرد اما از نظر من در صحنه‌ای که عارف غلامی پیراهن مهاجم پرسپولیس را در موقعیت تک به تک گرفت و روی مرتکب خطا شد از نظر من می‌توانست به بازیکن استقلال کارت قرمز بدهد که این کار را انجام نداد. در کل به این یک صحنه داوری مشکل خاصی نداشت.

* می توانستیم گل سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم
به گزارش فارس، گل محمدی در نشست خبری افزود: در نیمه دوم خیلی خوب خود را به حریف دیکته کردیم و توانستیم پاس‌های خوبی بدهیم از موقعیت‌ها استفاده کرده و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم در ادامه می‌توانستیم گل سوم و چهارم را هم به ثمر برسانیم اما متأسفانه از آن فرصت‌های خیلی خوب استفاده نکردیم.

* حقمان کسب 3 امتیاز بود
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: روی حرکت فردی مهدی قائدی و عدم تمرکز بازیکنان‌مان خیلی راحت گل تساوی را دریافت کردیم و با وجود اینکه می‌توانستیم استقلال را با تعداد گل بالا شکست بدهیم این اتفاق نیفتاد و خیلی حیف شد. با این بازی خوبی که بازیکنان من انجام دادند حق‌شان کسب سه امتیاز بود اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد. 

* اگر غلامی باید اخراج می شد نمره منفی در کارنامه کرمانشاهی است
وی درباره عملکرد داور عنوان کرد:‌ در مجموع قضاوت تیم داوری خوب بود اما در یک صحنه که عارف غلامی روی مهدی عبدی خطا کرد مهاجم ما در موقعیت تک به تک بود و می‌توانست پرسپولیس را به گل برساند اما غلامی پیراهن وی را کشید و طبق آنچه من از داوری می‌دانم گرفتن بازیکن حریف در موقعیت تک به تک کارت قرمز دارد. به جز آن صحنه مشکل داوری خاصی نداشت اما اگر طبق نظر کارشناسان باید غلامی در آن صحنه کارت قرمز بگیرد نمره منفی در کارنامه کرمانشاهی است با این وجود باید کارشناسان در باره آن صحنه نظر بدهند.

*داد و بیداد روی نیمکت در شان باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست
گل‌محمدی درباره واکنش‌های منفی کادر فنی استقلال به تصمیم‌های داور در نیمه اول عنوان کرد: در نیمه اول صحنه‌ای اتفاق افتاد که کل نیمکت حریف و نفراتی که بالا نشسته بودند پس از سوت‌های داور داد و بیداد راه می‌انداختند. به نظر من این امر در شأن و باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست که نیمکت‌نشینانش اینقدر شلوغ باشند. البته منظورم نفراتی است که بالا نشسته بودند در نیمه دوم مشکل خاصی به وجود نیامد.

* تیم پیش خوب می رفت و نیازی به تعویض نبود
وی درباره دلیل تعویض نکردن بازیکنانش توضیح داد: آرمان رمضانی به جای مهدی عبدی مصدوم به زمین آمد و ما با توجه به شرایط خوبی که در بازی وجود داشت تصمیم گرفتیم فقط همان یک تعویض را  انجام دهیم تیم خیلی خوب پیش می رفت و بازیکنان خوب به هم پاس می‌دادند کنترل بازی دست ما بود و نیازی نبود تعویض کنیم. شاگردانم عملکرد خوبی داشتند و در این حالت دلیلی برای تعویض نیست.

*حساسیت این قدر زیاد بود که بازیکنان ناخودآگاه عقب نشستند
گل‌محمدی در مورد اینکه پرسپولیس  در دو دربی پشت سر هم برد را در دقایق اضافی با تساوی عوض می‌کند، گفت: در هر صورت تیمی که عقب است برای گلزنی فشار می‌آورد؛‌ دومین بازی است که این اتفاق رخ می‌دهد در آن زمان بازیکنان باید تمرکز بالایی داشته باشند و خیلی عقب ننشینند اما حساسیت بازی به حدی زیاد بود که آنها ناخودآگاه عقب نشستند و به حریف فرصت دادند.

* خلاقیت فردی قائدی باعث گلزنی استقلال شد
وی افزود: در آن صحنه هم خلاقیت فردی مهدی قائدی سبب گلزنی استقلال شد. در کل بازی استقلال در طول بازی دو موقعیت داشت و خیلی راحت دو گل دریافت کردیم. دیداری که می‌توانستیم ببریم با تساوی به پایان رسید اما باید شرایط روحی و روانی بازیکنان را هم در نظر گرفت.

* از هواداران عذرخواهی می کنم
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان من در چند ماه اخیر فشار خیلی زیادی متحمل شدند و فشار بیش از اندازه‌‌ای به آنها آمد مشکلات مدیریتی در بحث مدیریت داشتیم و مسائل زیادی را برای ما به وجود آوردند. تمام این مسائل سبب می‌شود بازیکنان و کادر فنی تمرکز لازم را نداشته باشند. می دانم هواداران تا آخرین لحظه منتظر پیروزی بودند این اتفاق نیفتاد از این اتفاق ناراحت هستم خیلی دوست داشتیم استقلال را ببریم از تک تک هواداران عذرخواهی می‌کنم.

* این مساوی و نبردن را پای من بگذارید
گل‌محمدی افزود: این مساوی و نبردن را پای من بگذارند زیرا بازیکنانم تلاش زیادی کرده اما در این چند ماه مشکلات عجیب و غریبی که نباید برای یک تیم به وجود بیاید برای ما درست شد. شما ببینید هیأت مدیره استقلال چقدر خوب این تیم را حفظ کرد و حتی 4-5 بازیکن خیلی خوب و درجه یک به این تیم اضافه شدند به همین دلیل استقلال با تقویت شدن کار خود را ا نجام می‌‌دهند.

*هیات مدیره ما خیلی راحت اجازه دادند بازیکنان جدا شوند
وی گفت: از سوی مقابل هیأت مدیره ما را نگاه کنید خیلی راحت اجازه دادند بازیکنان جدا شوند و برای تیم مشکل درست شود. برنامه‌ای را برای تضعیف پرسپولیس ارائه کردند  یک بازیکن را از دست ندادیم بلکه در این چند ماه حدود 10 بازیکن را از دست دادیم. متأسفانه فکر می‌کنم اراده‌ای برای قوی شدن پرسپولیس و تداوم موفقیت‌ها در این چند ماه دیده نشد.

* کسی که مشکل ایجاد کرد به ما پوزخند می زند
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: کسی که این مشکلات را به وجود آورد اکنون به عنوان هیأت رئیسه مدیره کارش را انجام می‌دهد و به ما پوزخند و نیش‌خند می‌زند می‌گوید هنوز من هستم. می‌خواهم در این مورد صحبت کنم و بگویم هیأت مدیره قوی در پرسپولیس بگذارند. در این چند وقت اذیت شدیم و هیچکس هم پاسخگو نیست. وزیر باید دخالت کرده و آدم‌های قوی برای هیأت مدیره پرسپولیس بگذارد اما عین خیال‌شان هم نیست.

* تنها به خاطر هواداران و فینال آسیا ادامه دادم
گل‌محمدی گفت: در این وضعیتی که ادامه کار را خیلی سخت کرده تنها به خاطر هواداران و فینال آسیا ادامه دادم. مشکلات زیادی قبل از فینال برای ما به وجود آوردند. بعد از بازی با اولسان هم به خاطر بازی دربی امروز کارمان را ادامه دادیم. باز هم می‌گویم اگر آدم‌های قوی به باشگاه پرسپولیس نیایند که بتوانند به خوبی مدیریت کنند تیم ما به زمین می‌خورد و در آینده مشکلات زیادی دارد.

* با این وضعیت آینده خوبی برای باشگاه پرسپولیس نمی بینم
وی تصریح کرد: اکنون باید 500 هزار یورو به ماریو بودیمیر و 700 هزار دلار به گابریل کالدرون و دستیارانش بدهیم. باید فردی بیاید که بتواند این مسائل را مدیریت کند. با این وضعیت آینده خوبی برای باشگاه پرسپولیس نمی‌بینم و تا این آدم‌ها بالای سر کار باشند مشکلات وجود خواهد داشت.

*کار کردن در تیمی که هیات مدیره اش اقداماتشان را توجیه می کنند سخت است
سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم نبردن امروزمان را توجیه کنم. مقصر این تساوی خودم هستم  اما کار کردن در باشگاهی که هیأت مدیره‌اش اقدام‌های خود را توجیه می‌کنند واقعاً سخت است. از همین تریبون استفاده کرده و به آقای سلطانی‌فر به عنوان وزیر ورزش می‌گویم اگر رسول پناه سرکار باشد باید تمام تبعات را به گردن بگیرد.

*صحبت هایم برای استعفا نیست
گل‌محمدی افزود:‌ بحث استعفا نیست بلکه باید وزیر ورزش تبعات رسول پناه را به گردن بگیرد زیرا کار کردن در باشگاهی که آدم‌هایش ضعیف و کوچک هستند برای بازیکنان و کادر فنی سخت می‌شود. از سمیعی که در چند ماه اخیر خیلی تلاش کرده می‌خواهم در این یکی دو روز با وزیر ورزش صحبت کند تا آدمی که این همه مشکل برای پرسپولیس به وجود آورده کنار باشگاه نباشد.

* بی احترامی های رسول پناه را به خاطر هواداران تحمل کردیم
وی توضیح داد:‌ رسول‌پناه همان آدمی است که بازیکنان و کادر فنی فحاشی کرد و مشکلات زیادی به وجود آورد. همه چیز و این بی‌احترامی‌ها را به خاطر هواداران تحمل کردیم اما از الان باید خود وزیر تصمیم بگیرد که می‌خواهد این باشگاه را به صورت خوب مدیریت کند یا خیر؛ ‌فکر می‌کنم پرسپولیس وارد مشکلات زیادی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از قبل همه چیز رو محیا کرده بودند واسه مساوی مثل روز روشن بود متاسفم به عنوان طرفدار تیم پرسپولیس که همه ما ررو سرکار گذاشته بودید.
سید
Iran, Islamic Republic of
آره تو آسیا هم نمی خواستند شما قهرمان بشید؟!