جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

خانواده شهدای هسته‌ای‌: پرونده ترور را پیگیری کنید

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 751237
خانواده‌های شهدای هسته ای کشور در نشست خبری امروز خواستار پیگیری پرونده ترور شدند.
خانواده شهدای هسته‌ای‌: پرونده ترور را پیگیری کنید
به گزارش جهان نيوز، نشست خبری تبیین دعوای حقوقی خانواده های شهدای دانشمندان هسته ای بعداز ظهر امروز با حضور همسر و فرزندان این شهدا در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

خانواده های شهدای هسته ای کشور در این نشست خبری خواستار پیگیری پرونده ترور شدند. 

براساس این گزارش، کرمی همسر شهید مسعود علی محمدی گفت: خدا روشکر همه خانواده‌های شهدای هسته‌ای تصمیم بر تشکیل پرونده داشتند و از این اتفاق خوشحالیم و تاکنون هرگونه مدرکی نیاز بوده در اختیار وکلا قرار داده‌ایم و امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم.

قاسمی همسر شهید مجید شهریاری هم گفت: تشکیل پرونده را به فال نیک می گیریم، البته خیلی به مجامع بین المللی اعتبار و اعتمادی نیست ولی پیگیری پرونده ارزشمند است تا بالاخره یک روزی شاهد نتیجه مطلوب خواهیم بود.

وی افزود: ما باید سرمان را بالا بگیریم و با افتخار از دانشمندان دفاع کنیم، پیگیری پرونده باید با تعامل با کشورهای دیگر دنبال شود و رسانه ها باید در فضای رسانه ای موضوع را دنبال کنند.

پیرانی همسر شهید داریوش رضائی نژاد هم در این نشست گفت: ما به عنوان خسارت دیده ترور شهدای هسته ای پیگر پرونده هستیم زیرا از زمان ترور تا کنون خسارات زیادی دیدیم.

وی افزود: خانواده‌ها مطرح کردند که پرونده را به طور شخصی دنبال می کنند و انتظار داریم مسئولان نیز در مقام بین المللی  موضوع ترور دانشمندان هسته‌ای را دنبال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جامعه جهانی می‌داند که صدام با دستور مستقیم آمریکا از سلاح های شیمیایی ساخت آمریکا و غرب علیه مردم ایران استفاده کرده است
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از ابتدا به همراه رژیم صهیونیستی و با پول عربستان سعودی مسئول ترور دانشمندان ایرانی بوده است