پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران:

برگزاری دربی به صلاح نیست

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب: 751183
حسین شهیدزاده مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، درباره برگزاری دربی نود و چهارم، گفت: خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند و از این رو برگزاری دربی به صلاح نیست.
برگزاری دربی به صلاح نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اعلام تداوم پایداری و تشدید آلودگی هوای پایتخت گفت: فوتبال ورزشی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند و از این رو برگزاری شهرآود امروز(دوشنبه) استقلال و پرسپولیس به مصلحت نیست.

حسین شهیدزاده مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، گفت: در هوای آلوده تهران، نه تنها انجام فعالیت‌های فیزیکی و حرکت‌های ورزشی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، بلکه حتی تردد در فضای باز نیز توصیه نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه فوتبال، یک ورزش گروهی سنگین و نیازمند تحرک شدید بازیکنان در طول بازی است و می‌تواند خطرات ناشی از شرایط ناسالم هوا را برای بازیکنان تشدید کند، افزود: به منظور حفظ سلامت بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس، برگزاری دربی امروز به مصلحت نیست. 

شهیدزاره با استناد به هشدار آلودگی هوا و اعلام سطح نارنجی از سوی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش غلظت آلاینده‌ها تا شرایط بسیار ناسالم از امروز، خاطرنشان کرد: توصیه شرکت کنترل کیفیت هوا براساس رسالت حرفه‌ای و مأموریت تخصصی این مجموعه، لغو دیدار امروز است؛ هر چند تصمیم‌گیری در این‌باره با سازمان‌های مسئول است.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد و در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز دوشنبه از ساعت 16:35 در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران به قضاوت «رضا کرمانشاهی» برابر هم قرار خواهند گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای 10 ها میلیون اسنان چطور ؟ این آلودگی به صلاحه؟
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
چند ساعت دیگه بازی قراره برگزار بشه. تا حالا کجا بودی حاجی؟؟!!!!