پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

دادستان ده‌نمکی، داستان کدام وزیر را نقل می‌کند؟

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 751144
سریال «دادستان» ده نمکی که قرار است از نیمه بهمن ماه از شبکه سوم سیما پخش شود، با وجود خلاصه داستان یک خطی که به رسانه ها داده، خبر از سریالی انتقادی و سیاسی می دهد.
دادستان ده‌نمکی، داستان کدام وزیر را نقل می‌کند؟
به گزارش جهان نيوز  به نقل از فارس، این روزها سریال «دادستان» به تهیه کنندگی محمد خزاعی و کارگردانی مسعود ده نمکی مراحل نهایی خود را برای پخش از شبکه سوم سیما طی می‌کند.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی او و با قلم کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

ده نمکی در خصوص موضوع این سریال می گوید: « برخلاف کارهای قبلی که مردم از من دیدند این سریال طنز نیست. مردم توقع کار طنز نداشته باشند. دادستان یک سریال اکشن پلیسی_معمایی و به نوعی اجتماعی_سیاسی است که تلاش می‌کنیم بتواند در هر قسمت جذابیت‌هایی برای مخاطب داشته باشد.»

در خلاصه داستان این سریال که از سوی روابط عمومی «دادستان» به رسانه ها داده شده؛ آمده است «یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود.»

پیگیری خبرنگار «دانا» درباره داستان و موضوع این سریال نشان می دهد «دادستان» قصد دارد تلاش‌های یک چهره سیاسی (با بازی محمد کاسبی) را برای رسیدن به جایگاهی مهم در دولت نشان دهد.

در ادامه این ماجرا مشخص می شود که گروهی خاص، این چهره سیاسی را در راه رسیدن به این جایگاه مهم دولتی یاری کرده تا از همین راه به اهداف خود در کانون های تصمیم گیر و تصمیم ساز، نفوذ کنند.

حال باید دید که «دادستان» مسعود ده نمکی داستان کدام وزیر در کدام دولت را نقل می کند؛ داستانی که قطعا با شروع پخش، منتقدان و حامیانی را در دو سوی میدان به خود خواهد دید.
برچسب ها: دادستان ده نمکی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...