جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

کودک آزار قزوینی دستگیر شد +جزئیات

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب: 751114
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول خبرداد.
کودک آزار قزوینی دستگیر شد +جزئیات
به گزارش جهان نيوز، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری عامل انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی خبر داد.

سرهنگ"رامین پاشایی" معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا ضمن تشریح این خبر اظهار داشت: در پی انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک معلول در فضای مجازی که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه و تماس های مکرر هموطنان به این پلیس ، مبنی بر شناسایی و برخورد با این فرد کودک آزار شده بود، موضوع بلافاصله در کارگروه ویژه پلیس فتا جهت رسیدگی سریع مطرح شد .

این مقام مسئول ادامه داد : پس از انجام اقدامات فنی و قانونی در پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان قزوین ؛ متهم پرونده مورد شناسایی قرار گرفت و دقایقی پیش دستگیر شد.

سرهنگ پاشایی از تحویل متهم به همراه مستندات جمع آوری شده جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش به مراجع قضایی خبر داد و گفت : به محض جمع بندی و مشخص شدن کلیه زوایای پرونده ، اطلاع رسانی جزییات و علت ارتکاب به این جرم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا خاطر نشان کرد : هموطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک و یا نیاز به کسب مشاوره موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت ثبت گزارش های مردمی جهت رسیدگی ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شجاع
Iran, Islamic Republic of
عکس این ... را پخش کنند تا برای دیگران عبرتی باشد