جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
گل محمدی:

دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد/ پیروزی مقابل استقلال از لحاظ جدولی برای ما خیلی مهم است

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 751091
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال صحبت‌هایی را بیان کرد.
دربی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد
گروه ورزش جهان نيوز: یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال تهران بیان کرد: در ابتدا باید یک خسته نباشید به کادر درمانی و پزشکی بگویم. آن‌ها روز‌های سختی را پت سر گذاشته اند و نباید این موضوع فراموش شود که با جانفشانی این عزیزان سلامت جامعه تضمین می‌شود. روز گذشته متوجه شدم که ۲۰۰ پزشک در این مدت که از زمان شیوع ویروس کرونا می گذرد، شهید شده اند و به خانواده آن‌ها تسلیت می‌گویم و برای تمام اعضای کادر درمان آرزوی توفیق و سلامت دارم.

او افزود: فردا بازی حساسی را مقابل استقلال در پیش داریم و  دربی همیشه حساسیت خاصی دارد. هواداران ۲ تیم از این بازی خاطرات خوب و بد زیادی دارند و امیدوارم فردا خاطره خوبی از خودمان به جا بگذاریم. قطعاً بازی سختی برای ۲ تیم خواهد بود و در دربی مهمترین چیز حفظ تمرکز است و باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. آنالیز خوبی از تیم حریف داشته ایم و امیدوارم که بازیکنان فردا با تمرکز و روحیه خوب و با جنگندگی وارد زمین شوند و ما بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

بازیکنان از نظر بدنی و روحی شرایط خوبی دارند و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و توانایی خودمان را به اثبات برسانیم. فکر می‌کنم فردا فرصت خوبی برای پرسپولیس است تا نشان دهیم چه تیم خوبی هستیم و جایگاه‌مان را بهتر کنیم.



گل محمدی خاطرنشان کرد: فوتبال همیشه با تماشاگران جذاب است. دربی در ورزشگاه خالی لطف و حال خودش را ندارد، اما در هر صورت دربی قرمز و آبی همیشه جذاب بوده است.

وی ادامه داد: ما یک تیم هستیم و همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. من از بازیکنان می‌خواهم وقتی به آن‌ها فرصت داده می‌شود، از آن خوب استفاده کنند و تلاش‌شان در جهت کمک به تیم باشد. فکر می‌کنم بازیکنان به اندازه توان‌شان در این فصل بازی کردند و به نظرم می‌توانند پیشرفت بیشتری هم داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پیشکسوتان پرسپولیس حمایت خوبی در هفته گذشته از تیم داشته اند، بیان کرد: ما در سه بازی گذشته به لحاظ کیفی به جز نیمه دوم با ذوب‌آهن خوب بودیم و فکر می‌کنم از نیمه دوم بازی با ذوب‌آهن هم خیلی درس گرفتیم و آن مسابقه در جهت پیشرفت تیم خیلی تاثیرگذار بود و تجربه خوبی برای بازیکنان شد. همه بازی‌ها برای ما ارزشمند است و در همه بازی‌ها برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: احترام متقابل اولین چیزی است که ۲ رقیب باید رعایت کنند. اصل احترام لازمه یک رقابت است و هر ۲ باشگاه بزرگ هستند و مدیرانی در آن کار می‌کنند که شناخته شده هستند. وقتی مدیران با یکدیگر صحبت کنند، این به سایر بخش‌ها شیوع پیدا می‌کند و فکر می‌کنم زیبنده ۲ باشگاه نیست که در مورد این مسائل صحبت کنیم.

فکرمی‌کنم دربی به اندازه کافی حساسیت دارد و صحبت درباره حاشیه‌ها درست نیست تمرکز بازیکنان را هم به هم می‌زند. امیدوارم احترام متقابل وجود داشته باشد. همیشه به بازیکنان هم گفته‌ام اولین چیزی که در رقابت مهم این است که به حریف احترام بگذاریم، ولی باید برای سه امتیاز بجنگید و مثل سرباز حق‌تان را بگیرید. با صحبت و کری‌خوانی چیزی تغییر پیدا نمی‌کند.

او در مورد اینکه به نظرش با جوانان پرسپولیس می‌تواند برنده دربی باشد، گفت: اولین هدف ما بردن دربی است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا با تمرکز خوب سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: تا فردا صبر کنید، خیلی چیز‌ها مشخص می‌شود. همه بازیکنانی که در تیم هستند، لیاقت و شایستگی حضور در تیم بزرگ را دارند. قطعاً اگر فرصتی وجود داشته باشد می‌توانند شایستگی خودشان را نشان دهند.


 
گل‌محمدی ادامه داد: درست است ما ۴۰ روزه نبردیم، ولی بازی‌هایی که انجام دادیم برای بردن یک تیم کافی بود. تلاش زیادی داشتیم، اما حالا یا بدشانسی یا استفاده نکردن از موقعیت‌ها بود که نتوانستیم برنده باشیم. این مسئله‌ای نیست که ما را اذیت کند. ما این فرصت را داریم که از بازی فردا برد‌ها را شروع کنیم و ادامه دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *