پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۴

حضور حاتمی‌کیا در سمت خدا +عکس

يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب: 751086
به گزارش جهان نيوز، نجم الدین شریعتی، مجری برنامه پرمخاطب «سمت خدا» با انتشار پستی از حضور ابراهیم خاتمی کیا در استودیوی این برنامه خبر داد. شریعتی نوشته است:

«خوشا به حال موسی علیه السلام
که خدایش فرمود:
وَاصْطَنَعْتُكَ لِنَفْسِي ...
تو را برای خودم ساختم!
همین‌قدر عاشقانه...

قصه‌ی موسی، قصه‌ی عاشقی‌ست.
حکایت توحید و تجلی عرفان
و آیینه‌ی عظمت پیامبر آخرالزمان
صلوات الله علیه و آله
حالا روایت ابراهیم حاتمی کیا از موسای قرآن کریم
با تجلیات قدسی و اشارات عرفانی اش
حتما دیدنی خواهد بود.

دغدغه‌ و افق نگاه آقا ابراهیم، موجب شد تا برای مشورت و گفتگو در استودیوی سمت خدا میزبان ایشون باشیم. و مباحث روزهای شنبه حاج آقای عابدینی بهانه‌ این دیدار دلچسب شد با طرح نکاتی عمیق و دقیق برای او و پژمان لشگری پور در این پروژه‌ی عظیم آرزوی توفیق می کنم»


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر حاتمی کیا انشااله در ساخت سریال حضرت موسی موفق باشد. خداوند حفظشان کند .ممنون از برنامه سمت خدا و کارشناسان محترم آن .
سجاد
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظ کنه افرادی رو که برای تبلیغ دینداری صحیح تلاش میکنن. از برنامه بسیار خوب و پُر مخاطب سمت خدا و از آقای حاتمی کیای با بصیرت تشکر میکنیم
حامد
Iran, Islamic Republic of
از جناب آقای حاتمی کیای عزیز تقاضا دارم از آیت الله عابدینی و تحلیل های عمیق ایشان درباره زندگی و زمانه حضرت موسی علیه السلام با جدیت تمام استفاده کنند.
عزیزه
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دست اندرکاران برنامه سمت خدا مخصوصا مجری محترم وباشخصیت،چه مهمان ارزنده ای کاش سینمای ایران به تعداانگشتان دست حاتمی کیا داشت تاسینمای ایران به ابتذال کشیده نشود