کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تخفیفات فرش کاشان برای عید نوروز

21 دی 1399 ساعت 11:01



کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان در نظر دارد با نزدیک تر شدن به روز های پایانی سال تخفیفات ویژه‌ایی بر روی فرش های ماشینی خود علاوه بر تخفیفاتی که در حالت عادی و بدون هیچ گونه مناسبت بر روی تولیدات خود قائل می‌شود بگذارد.
 

این تخفیفات که بهتر است آن را تخفیفات دوبرابری بنامیم،بر روی همه تولیدات  فرش کاشان اعم از فرش ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ ، فرش 700 شانه تراکم 2550 ، فرش 1200 شانه و فرش  ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ اعمال می‌شود.

بنابراین شما عزیزان می‌توانید با خرید مستقیم خود از کارخانه، علاوه بر دریافت فرش ماشینی کاشان با کیفیت عالی و مورد نظر خود، فرش خود را قیمت باور نکردنی خریداری و در نهایت خریدی خاطره آمیزی داشته باشید.

در ادامه ما در این مقاله به موضوعاتی که برای خرید فرش ماشینی کاشان در روزهای پایانی سال لازم می‌باشد، بپردازیم، تا شما با آگاهی هر چه بیشتر برای خرید این کالای مهم و حیاتی برای هر خانه ایرانی اقدام کنید.

مشکلات خرید  فرش ماشینی در گرانی شب عید
همانطور که میدانید کشور عزیزمان ایران چندی است که در تحریم های ظالمانه کشور های ظالمانه غربی و شیطان بزرگ ایالت متحده آمریکا دارد دست و پنجه نرم می‌کند. این موضوع مشکلات عدیده ایی در وارد کردن کالاهای مختلف از خارج به داخل کشور ایجاد کرده است که اولا یا وارد کردن بسیاری از کالا ها غیر ممکن شده است و یا در صورت ورود با هزار جور زحمت قیمت آن افزایش پیدا میکند.

نخ اکرولیک یکی از مواد مورد نیاز کارخانه های بافنده فرش ماشینی می باشد که بخاطر موضوع تحریم، تا این نخ وارداتی به دست تولید کننده برسد قیمت آن چندین برابر می‌شود. این موضوع هر ساله در روزهای پایانی سال به دلیل بالا بودن عرضه و تقاضا و خیلی سخت بودن وارد کردن این کالا، ناچارا باعث بالاتر رفتن قیمت نخ و در نهایت فرش ماشینی می‌شود.

این موضوع زمانی جلوه پیدا میکند که در حالت عادی قیمت کالایی مثل فرش ماشینی کاشان برای عده‌ایی حتی با تخفیفات تولید کننده علاوه بر قیمت تولید در این وضعیت فعلی نابسامان کشورمان گران می‌باشد. بنابراین توصیه ما، اصلا نه صرفا در زمینه خریدن فرش با کیفیت کاشان، بلکه در همه زمینه ها و کالاها،این است که خرید دقیقه 90 نداشته باشید و کالایی که بدان احتیاج دارید به جای امروز و فردا کردن هر چه سریع‌تر خریداری کنید.

خرید بدون واسطه به همراه تخفیفات ویژه فرش کاشان
شما زمانی که هر کالایی از جمله فرش ماشینی کاشان را مستقیما از درب کارخانه چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین و از طریق سایت خریداری می‌کنید، خیالتان باید از جانب دو چیز حداقل راحت باشد. اول اینکه زمانی که شما فرش ماشینی کاشان را با کیفیت خاصی پسند و ثبت سفارش می کنید،فرشی که به شما تحویل داده می‌شود، همان فرش درخواستی شما خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید فرش مورد نظر خود را با قیمت مناسب و تولید دریافت کنید. همچنین در خاطر داشته باشید که با این کار شما از تولید کننده حمایت میکنید. حال شما اگر از مجاری غیر معتبر فرش ماشینی کاشان را خریداری کنید، نه تنها نمی‌توانید انتظار داشته باشید که همان فرش ماشینی درخواستی شما تحویل داده شود، بلکه فرش ماشینی کاشان را با خواست خودتان خیلی بالاتر از قیمت واقعی خریداری میکنید.

نقشه های بروز فرش ماشینی کاشان مختص شب عید
 هر ساله با نزدیک شدن به روز های پایانی سال،کارشناسان خبره و با دانش روز کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان، طرح های جدیدی از از فرش های ماشینی ۵۰۰ شانه با تراکم ۱۰۰۰ گرفته تا فرش های ماشینی ۱۵۰۰ شانه با تراکم ۴۵۰۰ طراحی، بافت و روانه بازار می‌کنند. این طرح ها که به طرح های شب عید معروف هستند بیانگر آخرین علاقه شما عزیزان می باشد که توسط کارشناسان کارخانه کاشان شناسایی و طراحی شده اند. از جمله این طرح ها می توان به طرح شیما ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ گل برجسته اشاره نمود که روزهای ابتدایی خود را سپری میکند، پا از پیش بینی ها فراتر گذاشته و توانسته خود را در شمار طرح های پرفروش بگنجاند.

تخفیفات بیشتر با خرید آنلاین و غیر حضوری فرش کاشان
شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان به و صفحه اینستا گرام و کانال تلگرام  طرح های تولیدی این برند محبوب و معتبر را مشاهده و خریدی منحصر به فرد داشته باشید. خرید منحصر به فرد به این معناست که شما با انتخاب این روش خرید و به دلیل جلوگیری از اشاعه کرونا،فرش ماشینی مورد نظر خود را با قیمتی پایین تر از قیمت تولید خریداری کنید.

مزیت خرید غیر حضوری
خرید غیر حضوری ،آنلاین یا اینترنتی مزایای بی شماری می تواند برای کسانی که میخواهند فرش های ماشینی کاشان را به صورت غیر حضوری خریداری کنند،داشته باشد. اولین و البته مهم ترین مسئله درباره این خرید مهم،خریداری کردن فرش ماشینی کاشان بدون واسطه و مسائل دلالی با قیمت مناسب و زیر قیمت بازار می‌باشد.

دومین مزیت مهم میتواند این باشد که شما چون مستقیما از خود کارخانه خریداری می‌کنید، همون طرح و کیفیتی که میخواهید به شما تحویل داده می شود. سومین مزیت می‌تواند انتخاب سالم شما باشد. چون شما با خیال راحت در منزل و بدون عجله و مسائل دیگر می‌توانید طرح های ما رو از طریق سایت، صفحه اینستا گرام و کانال تلگرام مشاهده و بهترین گزینه را انتخاب کنید. چهارمین مزیت این انتخاب پرداخت وجه به صورت آسان و مطمئن از طریق درگاه های موجود در سایت www.bfarsh.com که دارای نماد اعتماد الکترونیکی که از وزارت صمت اعطا داده می شود می‌باشد

ارسال فرش ماشینی کاشان به سراسر نقاط کشور
کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان به منظور رضایت شما عزیزان، سرویس تحویل کالا را در سراسر کشور عزیزمان ایران فراهم نموده است. قابل ذکر است که ارسال کلیه سفارشات توسط شرکت حمل و نقل کشوری انجام می شود. مدت زمان ارسال فرش به تمامی شهر ها حدود یک هفته از زمان ثبت سفارش می باشد. همچنین ارسال فرش مستقیما از خود کارخانه به نزدیک ترین باربری محل سکونت مشتری انجام می‌شود. در ضمن کلیه فرش های ارسالی دارای بیمه حمل و نقل و گارانتی از سمت کارخانه می‌باشد.

امکان خرید حضوری برای مشتریان سخت گیری:بعضی از خانواده ها هستند که اصرار دارند برای خرید فرش ماشینی حتما باید فرش را از نزدیک ببینند یا به اصطلاح کیفیت فرش رو با دستان خود لمس کنند و مطمئن از خریدی باشند که می‌خواهند انجام دهند. ما برای این دسته از مشتریان عزیز موقعیتی را فراهم کردیم که می‌توانند به صورت حضوری فرش مورد نظر خود را از نزدیک مشاهده و ثبت سفارش خود را انجام دهند.


این دسته از خانواده های محترم می توانند مستقیما به خود کارخانه به نشانی، کاشان، شهرک فتح المبین، روبروی دارالسلام، جنب ایران خودرو، کارخانه فرش ستاره کوروش کاشان و یا تنها نمایشگاه خود کارخانه در تهران به نشانی تهرانپارس شرقی، بعد از میدان پروین، خیابان ۱۹۶ شرقی، بعد از چهار راه مکرم شفیعی، پلاک ۷۸ فرش کوروش مراجعه و فرش مورد نظر را از نزدیک ببینند و با قیمت تولید فرش خود را خریداری کنند.


کد مطلب: 751076

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/751076/تخفیفات-فرش-کاشان-عید-نوروز

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com